anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cine răspunde și cum se pot recupera banii prin înșelătorie făcută într-un sediu de Orange?

Johannes_S
Începător
Ce se întâmplă dacă ai fost înșelat de către un vânzător orange la sediul din proveniență,la achiziționarea a 2 telefoane-Samsung A 51,fiind cu prelungire contract de abonament 2 ani prin plata făcută pentru încă 3-4 abonamente neexistente..Mentionez ca acest contract cu cele 2 telefoane cumpărate a fost încheiat prin terminarea contractului încheiat pe 2 ani de zile.
Cine raspunde în acest caz și cum se recuperează banii și când?
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poți face o sesizare in acest sens la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange, spunându-le să rezolve cumva problema rapid. Sper să reușești!

Neaplicabil
Singurul vinovat ești tu și ești bun de plata pentru ca nu ai citit contractul înainte sa îl semnezi. Alta data mai întâi citește și dupaia semnezi

Razvan
#StarMember
Salutare! Poate nici nu i-a arătat contractele. Depune o sesizare la Orange si dacă nu se rezolva ai optiunea de a depune o plângere la cea mai apropiată secție de poliție de zona de care aparține magazinul.