Salut! Poți să detaliezi puțin? Până acum funcționa, și acum nu mai merge? Apare până la un moment dat? Este posibil să aibă o oarecare întârziere, nu ar strica sa ne dai niste informații suplimentare. Și eu am interogat acum și la mine funcționează...
Salut! Ai făcut de curând o modificare a contractului, sau ai primit un bonus aniversar? Ne poți ajuta cu mai multe detalii legate de eroarea pe care o întâmpini?
De foarte mult timp nu am mai apelat la Cronos. Aplicația mi se pare mai la îndemâna. Ce anume te nemulțumește? Mie mi se pare clar. Eu am abonament și fac interogare la 415. Pentru cartela prepay, ai toate informațiile aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2606277-verific-resurse-ordine-consuma-resursele-orange-prepay
Buna @alecsss si bine ai venit in Comunitate. In cazul in care ai abonament si urmeaza sa ti se emita factura, pot exista intarzieri cu mesajul primit de la Cronos.
@alecsss, nu ne-ai spus ce se întâmplă când apelezi 415 - nu primești înapoi SMS-ul cu informațiile despre consum sau datele nu sunt actualizate? Te așteptăm cu mai multe detalii.
Pe pagina de Cronos din My Orange se specifica "Detaliile de convorbiri pentru luna curenta sunt afisate cu o intarziere de 72 de ore si au caracter informativ. Informatiile despre traficul de internet pe mobil sunt afisate doar dupa emiterea facturii. " Probabil ca de aceea nu vezi consumul recent. Nici eu nu vad apelurile de azi...