
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2022 03:23 PM
Ce număr de contract am???
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2022 03:42 PM
Salut! Poți găsi contractul în My Orange (versiunea desktop), din meniul vertical din partea stângă alegi „Setări Cont”, iar în pagina care se deschide, din bara orizontală selectezi „documentele mele”. În această secțiune vei regăsi contractul
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2022 03:42 PM
Salut! Poți găsi contractul în My Orange (versiunea desktop), din meniul vertical din partea stângă alegi „Setări Cont”, iar în pagina care se deschide, din bara orizontală selectezi „documentele mele”. În această secțiune vei regăsi contractul

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2022 07:19 PM
Salut, @John20002buc
Pentru a afla numarul de telefon:
-> in cazul in care detii o cartela PrePay: apel la 222, apoi se apasa tasta 2, iar robotul va recita numarul
SAU in meniul SelfCare prin apel la *100# apoi se alege ramura 5, apoi subramura 3 si vei primi un SMS cu numarul tau SAU din aplicatia MyOrange(varianta web sau mobile, in sectiunea "Alege numar".)
-> pentru abonament, numarul se gaseste in contract SAU poti accesa aplicatia MyOrange(varianta web sau mobile, in sectiunea "Alege numar".)

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2022 11:15 AM
@svetalex: Crezi că Orange face discriminări? În cazul meu nu se aplică sugestiile tale, adică la ”documentele mele” e gol goluț. Analizând după logica mea, ori Orange m-a lăsat fără contract, ori NU se aplică tuturor clienților.
BTW: Eu consider că răspunsul tău se aplică EXCLUSIV celor care au încheiate contracte recente și DOAR prin posibilitatea ”la distanță”. Cei cu contractele pe hârtie... nu sunt incluși aici.
