la 19-06-2024 10:29 AM - editat ultima oară la 19-06-2024 10:49 AM de DanielaH
Când unele persoane încearcă să mă apeleze le apare că am telefonul închis, dar nu constant. În tot timpul ăsta eu am telefonul pornit şi semnal full. De ce?
la 19-06-2024 10:33 AM
La fel mi se întâmplă și mie de multe ori când încerc să sun copiii, însă numerele lor sunt portate de la Orange la Digi.
la 19-06-2024 10:45 AM
Salutare!
Cateva intrebari pentru a ne forma o idee asupra problemei:
@svetalex : verifica sa vezi daca ai 2G in zona (stiu, ar trebui sa fie, dar verifica). Digi are doar 2G si VoLTE pentru apeluri si daca nu ai 2G in zona si telefonul nu stie VoLTE sau mai pica... pățăști (pe telefonul meu mai raman fara VoLTE la Digi cam zilnic, aleatoriu pe parcursul zilei si, chiar daca sunt in apel pe 2G nu mai revine decat daca inchid apelul).
19-06-2024 02:13 PM - editat 19-06-2024 03:36 PM
@Pololică eu locuiesc în București și copiii mei „mișună” tot prin București. Mă aștept ca semnalul să fie ok. În plus, asta se întâmplă la primul apel. Dacă reapelez imediat după, deși locația copilului nu s-a schimbat, sună
la 19-06-2024 02:22 PM
Deci nu sunt singurul cu "dileme" la Digi, doar ca la mine apelul ajunge, doar ca nu intotdeauna sta in VoLTE, ci mai trece si in 2G si se aude ca acum 20 de ani... Tot din Bucuresti sunt si eu si culmea e ca problemele par sa apara acolo unde Digi a adaugat un plus de viteza fata de ultimii doi ani. La Orange doar in casa am probleme de receptie, dar presupun ca antenele sunt cam indepartate fata de Digi de nu sta intotdeauna pe o frecventa anume (dar si cand semnalul este peste minim... )
la 19-06-2024 02:26 PM
”Trece” singur sau în timpul unui apel? Că uneori agregarea benzilor produce surprize 🙂
la 19-06-2024 02:40 PM
Din motive evidente, pana nu suna telefonul, nu stiu ce retea foloseste (2G sau 4G) sau daca functioneaza VoLTE sau nu, dar cand apare 2G, pot sta si 10 minute in apel, nu trece nici cu Sfintele Moaste. Alteori, in apel, "trece" din VoLTE in 2G.
De mentionat ca Digi nu mai are 3G si trecerea se face direct din 2G in 4G (si invers). Nu mai zic atunci cand imi pica Apelul WiFi se intrerupe apelul (nu are trecere lina din Apel WiFi in Apel 4G si mai departe... daca e nevoie).
Legat de agregare (CA, respectiv 4G+): la Digi cred ca am vazut intr-un singur loc agregare (era prin Bucuresti parca, dar a fost o chestie singulara). Pe un fost telefon al surorii (un Huawei Nova 9SE) tin minte ca la tata acasa am vazut agregarea la Digi (sunt cateva benzi diferite intre Nova 9SE si Nova 8i).
19-06-2024 03:43 PM - editat 19-06-2024 03:44 PM
Nu am stat niciodată să analizez în detaliu situația pe care o întâmpin la apelarea numerelor de telefon ale copiilor mei, având în vedere și faptul că plătesc 2 eur lunar pe abonament. Atunci când am ales să portez aceste numere la digi, mi-am asumat într-o măsură că nu voi avea o calitate extraordinară a semnalului.
Însă haideți să încercăm să găsim o soluție la situația pe care o întâmpină @Andrada4 , care este client Orange și susține că are mereru semnalul full
la 19-06-2024 03:54 PM
Am putea sa o ajutam, dar ea nu a mai raspuns, a aruncat postarea si atat.
la 19-06-2024 03:59 PM
Asteptam detaliile suplimentare colegei de comunitate. Poate reuseste sa sa puna cap la cap informatiile si sa vada de unde vine problema.
Si problema nu se pune de asumat sau nu. Pe mine m-au luat fibrilatiile anul trecut in concediu ca nu mergea Digi in roaming (ma rog, povestea este detaliata si nu cred ca-si are sensul unui roman aici) si degeaba este ieftin daca nu pot folosi pentru ce platesc. Prefer sa platesc pentru a folosi (daca nu-mi permit, "nu mi-e foame").
la 19-06-2024 04:15 PM
@Pololică nu am avut probleme cu Digi în Roaming. Fetița mea a călătorit anul acesta în Austria (Vinenna), a tranzitat Ungaria până în Slovacia (Kosice) și Bulgaria. Am reușit să comunic fără probleme cu ea și nu s-a plâns de lipsa semnalului/datelor mobile.
Singura nemulțumire a fost legată de funcționarea aplicației Family Link, în sensul că nu reușea de fiecare dată să localizeze dispozitul copilului. Însă acest lucru se întâmplă frecvent și în București
la 19-06-2024 04:27 PM
La mine a fost septembrie 2023 zona Gabrovo (si limitrof): netul era functional, dar de vorbit aveam ratee. Daca s-a rezolvat intre timp, nu ma pot pronunta. Nu am mai iesit pana in zona respectiva (m-am limitat la Ruse). La momentul respectiv am reclamat si mi s-a spus (eram conectat la reteaua "nepreferata" si care era functionala pe partea de "vorba") ca erau mai multe reclamatii pe tema respectiva. O buba era faptul ca a doua retea cam avea sincope de retea raportat la cea preferata.
PS: nu mai retin exact reteaua cu bube: Viva si A1 erau cele doua la care ma conectam. Oricum, tin minte ca pana anul trecut Digi avea o singura retea cu care colabora (si de anul trecut sunt cele doua mentionate). M-am uitat pe cont si am sesizare pe 15.09.2024 (cand eram in concediu de cateva zile), dar am doar numarul. La Nisipurile de Aur am vorbit cu tata si nu au fost probleme (intermitent imi mergea, cu netul nu am avut probleme, doar ca am inceput sa am nevoie abia cand am dar la schimb marea cu muntele). Daca a fost ceva doar local, iarasi nu pot sa zic.
In fine, noi sa fim sanatosi. Important este folosirea retelei in conditiile necesare utilizarii fiecarui utilizator.
la 19-06-2024 10:46 AM
@Andrada4: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă utilizezi telefonul preponderent într-o zonă cu semnal deficitar, atunci îți recomand uneori un restart la telefon (sau o trecere în mod avion și reconectare). Deși apare conectat, se poate întâmpla ca această conexiune să se mai piardă uneori.
la 19-06-2024 11:30 AM
Buna @Andrada4,
Este o eroare de rețea, pățesc si eu asta, le-am semnalat problema si nu s-a rezolvat.
19-06-2024 11:45 AM - editat 19-06-2024 03:57 PM
Ai cumva dual SIM si ambele sloturi ocupate?
LE Daca ai 2 numere in acelasi telefon, cand vorbesti la unul, celalalt intra in stand by si da semnal de inchis. O varianta ar fi sa ai mesagerie vocala si sa ti se lase un mesaj acolo.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor