anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Atitudine greșită și minciuni la drumul mare

user_17475850
Începător
Dragă Orange România, 
 
Sunt clientul vostru de **mai bine de 17 ani**, dar experiența recentă pe care am avut-o este **inacceptabilă**. Consider că ceea ce mi s-a comunicat a fost **efectiv o minciună**, iar atitudinea companiei voastre este total **nepotrivită** pentru un brand de asemenea anvergură.  
 
Sunt profund dezamăgit de modul în care abordați relația cu clienții voștri fideli. Prețurile pe care le oferiți sunt **mai scumpe** decât cele afișate pe site, iar explicațiile pe care le-am primit sunt **lipsite de transparență**. Un asemenea comportament nu face decât să confirme **disprețul** pe care îl manifestați față de clienți.  Aici vă pot explica fiecare interacțiune cu operatorii dumneavoastră, dar ar trebui să scriu române. Practic am fost mințit. La propriu am fost mințit cu nerușinare de către unul dintre angajații dumneavoastră. 
 
În urma incidentului major de securitate pe care l-ați avut, **era de așteptat** ca abordarea voastră să fie una corectă și responsabilă. Însă, **ce primesc în schimb?** Lipsă de claritate, oferte nejustificate și discuții în care mă simt **tratat fără respect**.  
 
Prin acest mesaj, vreau să vă informez că **nu voi mai tolera** o astfel de abordare și că mă voi asigura ca **toți cei din jurul meu** să fie la curent cu proasta experiență pe care am avut-o cu voi. Voi expune discuțiile avute cu consultanții voștri, detaliile abonamentului și **toate problemele** întâmpinate în mediul online.  
 
Mă aștept ca această situație **să fie analizată serios** și ca **atitudinea voastră să se revizuiască**. Aștept un răspuns concret și **asumat** din partea voastră.  
 
**Cu profundă dezamăgire,**  
 
 
Bogdan Văcărescu 
 
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru problemele întâmpinate, dar noi aici, suntem o comunitate, în care majoritatea suntem clienți și nu avem cum să te ajutăm la modul concret. Dacă ai nemulțumiri, le poți face o sesizare scrisă din aplicația  My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

De asemenea, astăzi după ora 9.00, le poți scrie prin Chat Djingo  

Sper să se rezolve!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Știi cum e tratat un abonat de 32 de ani la Vodafone (de pe vremea Kappa)? Exact ca unul de 10 sau de 5.

Revenind la subiect: poți detalia mai mult discutiile? Ai cerut sau ți s-a oferit ceva și nu s-a întâmplat? 

Shadow1
Explorator entuziast

Nu contează vechimea la niciun operator, poți sa ai 2 zile vechime poți sa ai 100 ani. La fel ești tratat.

Lapte și miere nu este la niciun operator 

MihaiC99
Maestru certificat

Ar fi fost corect să fii tratat la fel, din păcate acest lucru nu se întâmplă.🙂

Shadow1
Explorator entuziast

Da corect,clienții noi au 50% reducere și cei existenti doar 15%.

Desi  am net, TV,și 3 abonamente de mobil. Am primit numai oferte mizere pt abonamentele de mobil. 

GOLDzila
Explorator entuziast

La ultima  renegociere  a  pachetului  (TV, net , mobil ) am primit o ofertă   de  2 euro  abonamentul  mobil . În total  plătesc  77 lei pentru două abonamente  mobil , net , TV . Am o vechime de  peste  22 ani . Mai negociați  și  trebuie să se facă dreptate .