la 25-04-2025 11:33 PM
26-04-2025 05:04 AM - editat 26-04-2025 05:11 AM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru problemele întâmpinate, dar noi aici, suntem o comunitate, în care majoritatea suntem clienți și nu avem cum să te ajutăm la modul concret. Dacă ai nemulțumiri, le poți face o sesizare scrisă din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
De asemenea, astăzi după ora 9.00, le poți scrie prin Chat Djingo
Sper să se rezolve!
Baftă!
la 26-04-2025 07:53 AM
Salutare!
Știi cum e tratat un abonat de 32 de ani la Vodafone (de pe vremea Kappa)? Exact ca unul de 10 sau de 5.
Revenind la subiect: poți detalia mai mult discutiile? Ai cerut sau ți s-a oferit ceva și nu s-a întâmplat?
la 26-04-2025 08:07 AM
Nu contează vechimea la niciun operator, poți sa ai 2 zile vechime poți sa ai 100 ani. La fel ești tratat.
Lapte și miere nu este la niciun operator
la 26-04-2025 11:38 AM
Ar fi fost corect să fii tratat la fel, din păcate acest lucru nu se întâmplă.🙂
la 26-04-2025 12:09 PM
Da corect,clienții noi au 50% reducere și cei existenti doar 15%.
Desi am net, TV,și 3 abonamente de mobil. Am primit numai oferte mizere pt abonamentele de mobil.
la 27-04-2025 12:40 PM
La ultima renegociere a pachetului (TV, net , mobil ) am primit o ofertă de 2 euro abonamentul mobil . În total plătesc 77 lei pentru două abonamente mobil , net , TV . Am o vechime de peste 22 ani . Mai negociați și trebuie să se facă dreptate .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor