anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

am blocat cartela sim. codul puk nu functioneaza. am nevoie sa setez parola oty . parola oty nu este

nicolae1oprea21
Vizitator

am blocat cartela sim. codul puk nu functioneaza. am nevoie sa setez parola oty . parola oty nu este nici seria de buletin nici ultimile 6 cifre din CNP. eu nu am setat o parola oty

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72 

Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:

  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3  "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
  • fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
  • sau în magazinele Orange

Parola Orange ți se poate solicita:

  • pentru reîncărcările PrePay solicitate în meniul interactiv, la numărul 300 - Serviciul Clienți
  • pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare (codul PUK, suspendare pe motiv de pierdere/furt)
  • pentru a deveni Administrator și pentru a adăuga un serviciu în Contul tău My Orange

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai detalii despre codul puk aici .

Dacă nu te ajută, intră în legătură cu cei de la Orange prin intermediul Chat Djingo , și selectează ,,transfer operator", evident ,după ora 8.00 sau dacă poți, lasă-le un mesaj din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. În aplicație poți să le scrii oricând și ei răspund când îți vine rândul. 

E ciudat că nu funcționează codul puk!

Sper să reușești!