la 08-12-2022 11:40 AM
Salut,
Pe factura din octombrie am primit instiintarea ca incepand cu luna viitoare, toate serviciile vor fi marite cu 1 euro/serviciu. Daca vroiam sa discut, ori in Orange Shop ori la 300. Avand 2 abonamente de voce, 1 de TV si 1 de net am sunat la 300 pentru ca nu aveam timp de mers in Shop.
Sun pe data de 9 noiembrie la 300, discut cu un domn si ii spun ca nu doresc marirea cu 1 euro, prin urmare ce este de facut mai departe.
Operatorul : Ok, atunci raman tarifele existente. Mai mult, va oferim 2 euro reducere pe urmatoarea factura pentru deranj.
Eu : Deci, raman valorile actuale si mai primesc si reducere pentru deranj ?!
Operatorul : Da
Eu : OK, asa sa fie. Zi frumoasa
Pe data de 7 decembrie 2022, ieri, primesc noua factura. Ce sa vezi, factura este marita. Nu stiu care din abonamente; ma uit pe factura mai atent, pare ca s-a marit cel de TV si internet.
Sun din nou la 300 si imi explica o doamna ca de fapt reducerea se putea aplica doar la 2 abonamente din 4 si ca a gresit colegul. OK, dar eu nu vreau sa fiu taxat in plus cu nimic. Prin urmare, singura solutie oferita a fost rezilierea tuturor contractelor.
Asadar, eu am facute cereri de reziliere pentru toate serviciile Orange.
Incep sa ma uit la oferte si vad la Orange oferta XMAS, cea de Smart Plus 15 redusa la 7.5 euro.
Incerc sa o accesez/cumpar, nu mi se permite. Incerc sa discut cu un coleg pe chat, mi se zice ca nu se poate, ca trebuie sa fiu contactat doar de colegii care se ocupa de campania cu 1 euro in plus pe abonament.
Pana la urma, pot sa nu sa accesez oferta XMAS, fiind in perioada de reziliere ?
la 08-12-2022 12:17 PM
Salut, @Haedine!
Vom întreba colegii și vom reveni cu un răspuns.
la 08-12-2022 12:43 PM
Bun venit in Comunitate, Haedine!!!
Teoretic, ai putea fi eligibil pt Smart Plus 15 la jumătate de preț daca ești în afara perioadei contractuale și dacă abonamentul tau actual e de maximum 15 euro.
la 08-12-2022 01:45 PM
Teoretic da, stiu, insa practic imi spune ca nu sunt eligibil cu niciun abonament de voce si nu inteleg de ce.
la 08-12-2022 01:47 PM
Probabil din cauza cererii de reziliere, care deja a fost aprobată.
la 08-12-2022 02:02 PM
Daca ar fi aprobata, nu ar si intra in vigoare, gen sa nu mai am nimic activ, voce, TV, internet ?
la 08-12-2022 02:11 PM
Probabil că se face etapizat, pe servicii mobile și fixe.
Ai anulat rezilierea?
la 08-12-2022 02:20 PM
De abia astazi, 8 decembrie 2022, am facut cererile de reziliere, pentru ca solutia data de o domnisoara de la Call Center cand am sunat era ori sa inghit costul suplimentar, desi mi s-a comunicat altceva, ori rezilierea.
Uitandu-ma pe net, am vazut acum mai multe oferte atractive, inclusiv la Orange.
la 09-12-2022 01:19 PM
Salut!
Am revenit cu raspunsul colegilor noștri. Cererea de reziliere poate fi anulată prin contactarea Serviciului Clienți.
Ulterior, oferta din magazinul online poate fi obținută conform termenilor și condițiilor acesteia, fiind aplicabilă doar clientilor eligibili, aflați la finalul perioadei contractuale. Așa cum spunea și delfinas, în cazul în care ai un abonament de voce care corespunde acestor criterii, atunci poți activa oferta.
la 09-12-2022 04:23 PM
Am inteles, preferati sa aveti clienti noi, care platesc mai putin si au mai multe resurse, decat sa va mentineti clientii vechi, cu resurse mai putine insa tarife mai mari. OK.
la 09-12-2022 02:35 PM - editat ultima oară la 09-12-2022 02:36 PM de DanielaH
Asa se procedeaza in compania asta. Toate sunt pe dos, nimeni nu stie nimic, te trimit de la un departament la altul. Pe cand afli raspunsul la problemele tale deja ai par alb in cap. Eu m-am chinuit 2 luni sa imi fac o comanda de pe site, toti imi ziceau ca e problema de la mine, din browser, ca in final sa ma sune dupa 2 luni o duduie sa imi zica ca e o greseala pe site. Iti dai seama cati nervi pe mine? E oribil ce se intampla in compania asta.
la 09-12-2022 04:33 PM
Eu unul nu ii inteleg.
Am refacut abonamentele acum aproape 1 an si erau niste tarife, cu niste resurse. Acum, aceleasi abonamente si cu aceleasi resurse, sunt mult mai ieftine. Prin urmare, in loc sa raman client, care plateste mai mult, pentru mai putin, se gandesc sa ma suprataxeze sau daca nu-mi convine sa renunt la contractul actual. Mai mult, desi ne-am inteles sa ramana tarifele nemodificate, tot le-au marit ca pot.
O sa urmeze si o plangere la ANPC, pentru reclama mincinoasa - una vorbim telefonic, altceva aplicam practic. Pentru 1 euro/abonament.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor