la 28-12-2024 07:53 PM - editat ultima oară la 30-12-2024 11:00 AM de MihaelaA
Buna ziua !
Sunt posesorul unui pachet abonament cu Netflix Basic inclus (vizionare pentru un singur utilizator o dată). Nu am activat inca acest serviciu.
Rog să-mi comunicati instructiuni privind activarea Netflix, pe mail sau daca trebuie să sun la un numar Orange in acest sens.
Multumesc !
28-12-2024 08:35 PM - editat 28-12-2024 08:55 PM
Salutare!
Ai aici
un topic despre cum se poate face activarea!
De asemenea, mai ai și aici
altul, care ar putea să te ajute.
De pe site-ul Orange:
,,Cu noul portofoliu de fibră de la Orange, ai la dispozitie 3 variante pentru a beneficia de acces la Netflix:
1.** Inclus in pachetul tău de servicii fixe.
Dacă activezi sau prelungești, cu contract pe 2 ani, pachetele de servicii cu internet prin fibră și televiziune prin cablu Supreme sau Premiere, beneficiezi de acces la Netflix inclus. Dacă activezi pachetul Supreme beneficiezi de Netflix Basic inclus, iar dacă activezi pachetul Premiere, beneficiezi de Netflix Standard inclus.
2.** Netflix cu 3 luni cadou
Dacă activezi sau prelungești pachetele cu fibră și TV prin cablu Entry sau Extra sau un abonament de voce mobilă de minim 15 euro/lună, devii eligibil pentru a beneficia de 100% reducere pentru accesul la Netflix, timp de 3 luni: prima, a șasea și a douăsprezecea din momentul activării. Poți alege orice variantă de Netflix: Netflix Basic (4.99 €/lună), Netflix Standard (9.9 €/lună) sau Netflix Premium (11.99 €/lună).
Dacă ești client Orange Romania Communications, poți activa promoția cu 3 luni cadou o dată cu contractul de activare sau prelungire a serviciilor. Dacă ești client Orange România, ai la dispoziție 60 de zile de la momentul activării sau prelungirii serviciilor pentru a-ți activa promoția din contul My Orange sau prin SMS.
Poți renunța la opțiunea Netflix oricând după prima lună sau poți modifica oricând tipul de abonament Netflix (ex: sa treci de la Basic la Standard), caz in care lunile cadou rămase se vor aplica pe noul abonament.
3.** Netflix cu plata în factura Orange
Dacă nu dorești să activezi sau să prelungești pachete de servicii fixe sau mobile, dar ai deja un serviciu Orange pe bază de abonament, poți opta pentru activarea accesului la Netflix (Basic, Standard sau Premium) cu plata în factura Orange.
Important!
Pentru toate variantele de mai sus este nevoie să asociezi contul tău Netflix, existent sau nou creat, cu oferta Orange. Poți face acest lucru urmând instrucțiunile de aici.."
Baftă și Sărbători fericite!
la 29-12-2024 05:50 PM
Multumesc !
Sarbatori cu bucurii !
la 29-12-2024 06:47 PM
Cu plăcere! Doamne ajută! Sărbători fericite!
28-12-2024 10:37 PM - editat 28-12-2024 10:39 PM
Te loghezi în contul My Orange pe desktop sau în aplicație și accesezi link-ul https://www.orange.ro/netflix/ și se deschide o fereastră unde alegi activează Netflix din My Orange. Ulterior se deschide o altă fereastră în My Orange și unde completezi câmpul cu numărul care beneficiază de abonament la Netflix gratuit.
la 30-12-2024 02:42 PM
SALUT!
Am incercat sa urmez pasii pe care i-ai prezentat mai sus. Problema este aceea că, după ce am accesat link-ul https://www.orange.ro/netflix/ si, ulterior am ales „Activează din My Orange”, nu mi s-a deschis pagina a doua pe care ai atasat- o cea cu Netflix, Alege numarul Orange pe care vrei sa activezi ab. Nettflix, ci fereastra de mai jos
Apoi, am incercat sa adaug serviciul fix Orange, prin cele 2 opțiuni permise
1. introducand codul de abonat Orange, ulterior mi-a cerut o parola din 6 cifre (parola dela OrangeThank You, pe care nu am schimbat-o si am introdus pe cea inițială - nr. de la C.I.) dar mi-a afisat Parola Orange introdusa nu este corecta;
2. introducand numarul de telefon mobil (NU ESTE IN RETEAUA ORANGE !!!) dar mi-a afisat Numarul de telefon este invalid. Te rugam sa introduci un alt numar
Sa inteleg ca aceasta este problema : ca nu am nr. de mobil la Orange?
Practic, desi am cont in My Orange eu nu am reusit pănă în prezent să - l administrez (să pot să adaug serviciul fix Orange prin codul de abonat sau nr. de telefon). Mai departe inteleg, că din acest motiv nu pot merge mai departe cu activarea contului Nefflix ....
Am sunat de cateva ori si la 0374 300 300 dar nu am reusit sa intru in legatura cu un operator sa discut problema ..
Daca mai aveti si alte păreri / soluții vă rog sa mi le prezentați.
Multumesc !
la 30-12-2024 11:03 AM
Salut, @Liviu25. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ai reușit activarea contului Netflix? Dacă unul dintre răspunsurile primite te-a ajutat, îl poți selecta ca soluție pentru a ajuta și alți membri care ar putea avea o întrebare similară.
la 30-12-2024 02:44 PM
Bună ziua !
Nu am reusit pănă acum activarea contului Netflix. Am descris din nou, mai sus, printr-un raspuns la userul Razvan , mai in detaliu problema cu care mă confrunt.
Multumesc !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor