anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

activare abonament nou

BrandiA
Junior

Buna ziua. Am comandata un abonament nou sunt client deja existent . Au trecut 24ore in contul ora ge încă apare mesajul in procesare. Coletul a fost livrat cu succes dar cartela SIM tot nu are semnal.

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai aici un topic care ar trebui să clarifice situația ta.

Sper să-ti fie de ajutor!

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @BrandiA

S-a rezolvat problema ta? Ai semnal acum?

astept sa vad maine. probalibl au avut multe comenzi de blackfriday

MihaiC99
Campion

Salutare!

Am trecut prin aceeași situație. Sim-ul primit pe curier nu se activase. Am sunat la serviciul clienți (300) și aceștia au activat sim-ul.

am vb cu serviciul clienti au zis ca daca comanda a fost plasata online ,sa contactez echipa online . slab tare serviciu clienti

Am primit același răspuns din partea lor, însă am insistat și le-am explicat faptul că contactarea magazinului online se poate face fi prin apel la 300. După ce au dezbătut situația l-au activat ei. Important este să-i contactezi in timpul zilei.

Alternativ îi poți contacta prin email la adresa magazinonline@orange.ro .

Telefonic trebuie sa insiști și să nu îi lași să te induca in eroare.

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

@BrandiA , salut și bine ai venit în Comunitatea Orange. Te-au ajutat răspunsurile primite? S-a activat abonamentul?

Bună seara. Nu sa rezolvat după 30min cu relații clienți soluția lor a fost sa aștept . Azi am anulat comanda și am rezolvat in alta parte .