anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament ORO sau OROC?

user_18044190
Junior entuziast

Vă salut. 

Am și eu o poveste... 

Sâmbătă am încercat să migrez 3 numere prepay la abonamentul Fun 11 redus la 4euro. 

Primul număr, al meu, scanat ci, scanat față,...next, next, cerere trimisă și de atunci este în așteptare confirmare.

Celelalte 2, le-am migrat, cu greu după multe încercări și anulari din partea magazinului online. În fine, până la urmă au fost confirmate.

Al meu...nici până azi, după multe discuții cu o grămadă de operatori, care mai de care să se ofere să mă ajute, fără nici un rezultat, până când ultima operatoare găsit pe chat, operatoare de la magazinul online, care mi-a transmis că la ei arată că comanda mea este anulată,(eu între timp de sâmbătă încoace am încercat să refac comanda, eroare, eroare) și că ei nu pot face activări de abonamente.

Mi-a recomandat sa sun la 0219890.

Nu mi-am dat seama că e numărul de la OROC, am sunat, băiatul foarte serviabil, m-a servit în 2 timpi și 3 mișcări, foarte simplu.

Am întrebat, sunteți sigur de la ORANGE ROMÂNIA?

Da, da, a răspuns. 

Ce spuneți, până primesc contractul, dacă îl primesc, la ce m-am abonat?

ORO SAU OROC?

Scuzați postarea lungă, dar nu aveți idee ce zile mi-au făcut 😤😤😤

1 Soluţie acceptată‚

user_18044190
Junior entuziast

Bună seara!

Vreau să vă spun că într-un final, am reușit migrarea, după multe, multe apeluri, mesaje, aici, la 300,la 0219890...

Luni seară după un ultim apel la 300 și convorbire cu o doamnă, am fost apelat de același domn Sorin care m-a informat că trebuia să trimit Ci, spunându-mi că cei de la activări au primit Ci-ul și că totul e ok.

Am primit mesaj că, comanda s-a înregistrat, procesat...

Azi am primit contractul și cartela, Fun 11 redus la 4euro , s-a activat, totul așa cum trebuie.

Abonamentul este pe ORANGE ROMÂNIA.

Dacă nu insistam și nu pistonam...nu se mai activa nici mama lui abonament 

Totul e bine când se termină cu bine! 

Seară bună să aveți! 

 

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

FLo1
#StarMember

@user_18044190: Cel mai simplu solicită să ți se trimită contractul și acolo vei putea vedea dacă este oferta dorită sau o altă ofertă. Sau dacă nu sunt condițiile solicitate, atunci poți refuza oferta făcută și solicitate detalii despre oferta dorită.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți verifica la Serviciul clienți sau poți vedea și în My Orange, poate l-au atașat pe la documentele mele.

Din păcate, prea multe bâlbe, dar astea sunt peste tot.

Baftă!

user_18044190
Junior entuziast

Daca este la OROC ,are rost sa renunt,sa pierd oferta cu 4 euro,am inteles ca reteaua este la fel,aceeasi.

Dupa cei 2 ani ma pot porta inapoi la ORO.

Am inteles eu gresit sau e adevarat ca cei de la OROC nu au prepay,si ca drept urmare ,dupa 2 ani de contract ,nu poti trece pe prepay?

Asta e o mare problema ,pt ca daca inchei contractul pierzi numarul,nu?

@user_18044190: <Carpe Diem!>. Importante sunt beneficiile de moment de care ai nevoie. Mai devreme/mai târziu OROC va fi de fapt ORO. Dar chiar și dacă vei dori la acel moment o trecere la Prepay ORO, consider-o ca o portare care se poate realiza indiferent de alegerea făcută (PPY/abonament) și de rețea.   

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

S-ar putea ca in 2 ani să nu mai existe OROC, adică să se integreze în ORO.

Ai dreptate , nu o sa mai existe OROC dar nu o sa se integreze în ORO , o sa se integreze în DIGI . M-am portat de la Vodafone și am ajuns direct in OROC fără să-mi spună nimeni cum și ce , nu te agiți aiurea sa bagi clienți în OROC decât dacă vrei să o vinzi pe bani multi. Succesuri !

 

user_18044190
Junior entuziast

Aveti dreptate.Sa ma bucur de beneficii si de pretul mic.

Ce va fi ,vom vedea.

Va multumesc!

Cu plăcere. Și oricum, numărul nu se pierde, nici măcar într-un proces de portare. Pentru ”a pierde numărul” ar trebui să renunți la număr, ceea ce nu cred că se pune probleme la acest moment.

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Salut,

Diferenta este ca OROC nu are acces 5G. Ai timp 14 zile sa renunti la abonamentul facut online, recomand ca si numarul sa il treci pe prepay pentru a nu-l pierde. Dupa aceea te duci intr-un shop orange si faci migrare.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

arsradu
#StarMember

Daca ai sunat la 021 (observi prefixul de Romtelecom...? Nu e o intamplare) 9890, te-ai abonat la Orange Romania Communications (aka Romtelecom, aka Telekom Fix, aka Telekom Romania Communications).

Nu inteleg de ce nu exista nicaieri pe site o mentiune care sa clarifice treaba asta. De ce nu lasa la alegerea clientilor daca vor sa mearga pe un drum sau pe celalalt. Si mai ales, DE CE nu sunt instruiti cei de la Relatii Clienti sa mentioneze foarte clar ca cele doua NU SUNT deloc acelasi lucru.

Adica...da, tehnic, era de la Orange Romania.....pentru ca ambele sunt Orange Romania. Ceea ce nu a mentionat, si era un amanunt extrem de important, e ca era de la Orange Romania Communications! Adica Telekom Fix! Sau Romtelecom, daca vrei. Cu toate ca nu mai exista, tocmai din cauza ca a fost preluat de Telekom, care acum a ajuns sub umbrela Orange. Dar este in continuare Telekom. 

Daca vrei un abonament telefonic Orange Romania SA, tot ce trebuie sa faci este sa iei legatura cu un consultant din pagina de contact de aici.

Client Orange

Si cum de au aceleasi oferte cu ORO?

Nu am mai reusit sa iau acea oferta de FUN11 redus ,cu toate apelurile mele la ei,cu toti operatorii lui pește A devenit chiar atat de greu sa te abonezi?

Si până la urmă e atât de naspa OROC-ul?Ce nu are?

Ca e alta retea...dar folosind aceeasi infrastructura cu ORO,nu ma deranjeaza,pe mine m-a interesat pretul mic si nelimitatul,24 luni,dupa...mai vedem.

Acum...spuneti si voi.

E oaia atat de neagra?

Nu stiu cum de au aceleasi oferte. N-am nici cea mai mica idee. Tot ce stiu e ca sunt in curs de fuziune. In CURS de fuziune. Nu inca finalizata fuziunea cu Orange Romania. Deci tehnic, sunt inca doua companii separate, cu servicii separate.

La OROC nu vei avea:

  • acces la servicii la numere scurte (gen taxe de pod, parcari etc)
  • acces 5G....este, dar e foarte limitat, doar pe o lista foarte mica de device-uri, si ai sanse foarte mari sa ai 5G doar in contract, nu si in realitate. Si cel mai probabil o sa dea vina pe producator, pentru ca intr-adevar, tine si de ei. Dar lumea nu stie, si presupune ca toate dispozitivele trebuie sa aiba asa ceva. Ei bine, nu au. Deci, daca nu esti dispus sa-ti schimbit si telefonul o data cu abonamentul. Eu zic sa anulezi ce ai facut la OROC, si sa treci temporar pe prepay, si dupa 6 luni sa treci pe abonamentul dorit. Asta daca nu vrei neaparat abonament. 

Eu unul nu mi-as face abonament la niciuna dintre ele, dar asta e doar parerea mea. Nu din cauza ofertei, ci din cauza ca sunt abonamente. Ceea ce inseamna foarte multi nervi si batai de cap, in special in caz ca vrei sa-l inchizi. Din punctul meu de vedere, ca si client prepay, nu merita tot stresul asta. Dar daca vrei, ramai pe OROC si ne spui si noua cum e.

Client Orange

Vă salut din nou!

Este vineri, aproape o săptămână de când mă chinui să activez un abonament la ORANGE.

Deocamdată, aștept. 

Să vă spun povestea în continuare... 

Sun marți sau miercuri înapoi la 021980,răspunde un operator, foarte înțepat, sigur pe el, îi spun că am o comandă, nu mă lasă să termin ce am de spus,... că el nu e la departamentul de comenzi ci de la activări, bla, bla, bla....

Îi zic, domne, bine, nu ești, dar ajută-mă, mă chinui de ceva zile cu asta, zice...stați să verific (îi răspund :deci se poate să verificați), îmi spune :comanda este blocată sau anulată, nu mai rețin, aveți o datorie, zic:ce datorie domne, eu sunt pe prepay

Datoria cică e poza de Ci, care nu mi s-a cerut atunci când am făcut comanda telefonic 😏.

Îmi dă o adresa de e-mail, îmi spune că vorbește cu colegii lui să rezolve problema, trimit copia...pauză, nici un răspuns după două zile. 

Ce se întâmplă cu cei de la ORANGE, cu unii... 

Nu m-am chinuit NICIODATĂ să fac un abonament așa cum pățesc acum.

Apropo, abonamentul este pe ORO, mi s-a confirmat de operator.

Seară bună, oameni buni! 

Poate e un semn sa ramai pe prepay…? 🙂

021 9890 este intr-adevar pentru abonamente noi. Si nu doar atat, este pentru abonamente Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix), provenit din Telekom Romania Communications, sau Romtelecom-ul de alta data. Mare atentie! Nu e deloc acelasi lucru cu Orange Romania SA, chiar daca numele seamana!

Daca abonamentul este ORO (adica Orange Romania SA)….recomand sa iei legatura cu cineva prin mijloacele de contact de aici.

Ah, am uitat sa mentionez (am adaugat asta pe alt topic similar), pe langa chestiile de mai sus, la OROC (Telekom Fix) nu vei avea nici:

1. puncte Thank You

2. acces la chat-ul Djingo

Deci, daca cumva ai aterizat dintr-un ghinion de nesansa in ograda OROC…iti recomand sa pleci de acolo cat mai curand.

Client Orange