anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Închidere abonament

Ramona_Ionela
Junior

Bună ziua. Am avut un abonament făcut anul trecut prin prelungire și greu am reușit sa-l închid deoarece nu sunt în țară. Inainte de a pleca am luat tot un Oppo reno 5 litte în rate pe același abonament care l-am închis mai târziu înainte de termen și mi s-a dat alte 2 numere. Am precizat când am sunat ca doresc sa-l închid de tot. După închidere ma trezesc cu unul din numere noi ca mai am de plata. Cum îl închid fără sa mai sun de 3 ori? Îmi ia câte 4 euro pe apel și vorba aia. Banii nimănui nu cresc în copaci. Precizez ca lucrez sezonier

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți trimite o sesizare scrisă din secțiunea contact, adică de aici (dacă ești client Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici (pentru Orange Romania Communications):

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dar trebuie să ai confirmarea că serviciile s-au închis, adică să nu crezi că se închid automat dacă depui o cerere.

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Mai ai un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-se-poate-inchide-un-abonament/m-p/105486

Oricum, dacă explici acolo toate lucrurile, poate primești și o explicație pertinentă.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Buna!

Putin incurcata povestea, dar, in josul acestei pagini, ai sectiunea de contact electronic prin care ar fi util sa scrii si sa primesti raspuns scris (pe mail).

Daca inteleg bine, pe unul din numere ai primit o factura de plata (presupun ca suma este mai mare decat de obicei). Verifica sa vezi din ce se compune acea suma. Daca ai "penalizari inchidere aticipata abonament" (sau ceva similar) inseamna ca acel numar va fi inchis permanent (daca nu ai cerut trecerea lui pe cartela prepaid).

Te rog revino cu ceva mai multe detalii.

DanielaH
Moderator

Ramona, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?