Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua, mi-am reîncărcat o optiune de 16E in roaming si nu imi merge din cauza ca am depasit limita rezonabila de utilizare in roaming. Vreau sa stiu daca pot sa transform aceasta optiune din nou in credit de 16E
Salut,
Optiunea se poate transforma in credit doar in primele 24 de ore de la activarea cartelei, cu mentiunea ca nicio resursa din optiune nu trebuie sa fie consumata.
Multumim!
Alte răspunsuri
Din cate stiu eu, nu. Dar ia legatura cu cineva de la Relatii Clienti (+40 374 300 300) sau pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) si intreaba daca se poate face ceva in sensul asta. Poate sunt dispusi sa faca o exceptie.
Salutare!
Teoretic, dacă nu ai reușit deloc să consumi din ea, cred că poți cere acest lucru la Serviciul clienți și au mai fost destule cazuri în care s-a rezolvat problema. Contactează-i prin Chat Djingo sau prin ce alte mijloace ai la dispoziție de acolo și vezi ce răspuns îți dau!
Sper să reușești!
Succes!
Salut,
Optiunea se poate transforma in credit doar in primele 24 de ore de la activarea cartelei, cu mentiunea ca nicio resursa din optiune nu trebuie sa fie consumata.
Multumim!
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
Orange Assistant a răspuns
Vio73 a răspuns
arsradu a răspuns
EbbyPit a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.