Întrebare fară răspuns

Transfer Telekom - Orange

Doresc să știu de ce nu m-a anunțat nimeni despre faptul ca voi fi "pasat" de la o firmă la alta, întrucât eu nu vreau să am nimic de-a face cu Orange.

@CCF
@CCF

@CCF

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
@CCF
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!

S-a anunțat public faptul că Orange va prelua Telekom Romania Comunications de multe ori.
Au fost nenumărate anunțuri și în presă și la tv. Telekom este preluat de la sfârșitul lui septembrie, dar din martie a primit denumirea de Orange Romania Comanications, adică după vreo 6 luni.
S-a vorbit intens și prin Comunitate pe tema aceasta aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2840769-orange-cumparat-telekom
Baftă!

Pe mine prea putin ma intereseaza faptul ca au fost anunturi in presa sau la tv. Aveau obligatia sa ma anunte si mai ales sa ma intrebe daca vreau sa fiu transferat la ei, mai ales ca eu contractul l-am semnat cu TKM. Voi consulta un avocat oricum pentru ca nu mi se pare deloc corect si transparent sa fiu pus in fata faptului implinit.

@CCF
@CCF

@CCF

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
@CCF

Știu că au fost trimise înștiințări că se schimbă acționariatul și că se va trece la Orange, în aceleași condiții, până la expirarea contractului.

Daca s-au trimis, eu unul nu am primit nici pe mail, nici telefonic, nici sub alta forma.

@CCF
@CCF

@CCF

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
@CCF

@CCF: Nici macar medicul de familie nu te anunță când își vinde lista de pacienți. Dar ai oricând libertatea alternativei: alt furnizor de servicii, față de care afinitățile sunt altele decât cele cu Orange. Pentru telefonie ai varianta portării, la restul serviciilor e doar .... schimbare. Spor la alegere, variantele sunt fără număr.

Bună. Mi s-ar părea normal ca înainte de a întrerupe furnizarea serviciilor de cablu TV (pentru că ați înghițit o altă companie) să vă deplasați la adresele celor care vă plătesc abonament dacă aveți modificări de făcut la dispozitive. Acest lucru v-ar putea păstra clienții. Sau poate aveți prea mulți încât nu mai contează câți pierdeți.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!