Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mi s-a stricat cartela sim pe care am abonamentul yoxo si am intrebat in aplicatie ce sa fac. Mi s-a spus sa merg la Orange Shop. Cei de la Orange Shop mi-au dat o cartela fara numar alocat si au zis ca atat pot face ei pentru a ma ajuta si sa sun la nr. 300 la orange pentru activarea cartelei. Am sunat si mi-au zis ca nu se poate la telefon si ca cei de la Orange Shop trebuie sa faca asta. Cum se poate rezolva problema aceasta?
@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...
Alte răspunsuri
@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartel...
Dar cei din magazinul Orange au zis ca nu ma pot ajuta fiindca yoxo e un abonament digital
Da, am înțeles și îmi pare rău pentru confuzia creată.
Din păcate, va trebui să mergi din nou în Orange Shop pentru că doar acolo se poate face în acest moment schimbarea.
Bine. Multumesc. Am sa incerc din nou la magazinul Orange
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.