Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna! Sunt client orange business, am abonament de telefonie mobila si nu ma mai pot conecta la aplicatie.
Răspunsuri
Salut! Ce eroare primesti? Da un clear cache la aplicatia My Orange, daca nu merge reinstaleaza aplicatia si daca tot nu merge probabil e o problema temporara cu aplicatia si se va rezolva in cel mai scurt timp.
Alternativ poti incerca sa te loghezi din browser:
https://www.orange.ro/accounts/login-user?ak=bc0f44935cf8...
E mail ul nu e valabil, numarul respectiv nu face parte, s a produs o eroare la conectare
Daca ma loghez din browser, imi spune sa imi administrez numerele de telefon si din nou, nu este valabil numarul
Da, cel mai probabil e o problema si se va rezolva in curand. Am patit si eu asa si era o problema de la ei. Incearca sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant prin chatul din My Orange
@Joev, până acum ai putut accesa aplicația? Ai drept de administrator?
Ne-ar ajuta un screenshot, dacă poți atașa, ca să ne dăm seama mai bine unde este eroarea.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.