Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] De ce nu ma pot conecta la contul meu My Orange?

Nu ma pot conecta la contul meu de vreo 2 săptămâni ați mai pățit asa ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o!
Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile?
In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (5)

Da (1)

17%

1 membri au votat cu DA

5 membri au votat cu NU

17% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În aplicație, de 6 luni cum am 5 abonamente și unul tv nu mai pot vizualiza factura detaliată, am vb cu cei de la orangi și nu am găsit soluția

Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o!
Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile?
In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!