Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Conectativitatea la internet este foarte proasta. Având un abonament pentru 1 GB, se întâmplă foarte des ca să nu mă pot conecta la internet, iar dacă se întâmplă să fie la o Viteza jalnica de circa 10-20MB.)
se întâmplă să fiu deconectat după ce am prins o conexiune foarte bună la autentificare.
Daca va întrebați dacă asta se întâmplă în zona urbana sau într-o zona nou construita, aflați ca e fix în buricul târgului, la Iași.
A mai pățit cineva la fel în Iași sau in afara orașului?
Se poate lua legătura cu serviciul suport în timpul weekendului? Am încercat să primesc ajutor de sâmbătă dimineață și am fost <sfătuit > de primul tip care a răspuns sa revin după 9,cand poate începe cineva lucrul. Apoi am sunat la numărul cu plată care au formulat similar, ca s-a înregistrat cererea și ca revine cineva la mine odată și odată. Pot compara cu serviciul de la Digi care la orice ora are personal care preia problemele.
Răspunsuri
Salut! In principiu eu am luat legătura in diferite zile, inclusiv sâmbătă și duminică. Suna la numărul unic 300, și solicită un consultant....
Si eu am cerut sa vorbesc cu un consultant, dar fara succes, nu incep programul inainte de ora 9 si sunt si greu de prins.
In ce priveste telefonia mobila, e binisor, dar pe partea de internet pare a se servi ceva cu varza.
Buna! Eu in Iasi am viteze ok la internetul fix. Ar trebui ca daca suni la 300 sa poti sa iei legatura cu un consultant chiar si duminica. De asemenea, daca vitezele nu corespund cu cele din contract poti depune si o sesizare la ANCOM. Mai multe detali poti gasi aici https://www.ancom.ro/uploads/links_files/2019-10-09_Ghid_...
Ce tip de conexiune ai? De ce trebuie sa te reconectezi frecvent. Un speed test ar fi util. Daca dai un ping la 8.8.8.8 vezi daca ai pierderi de pachete. De cand sunt problemele?
Salut!
Eu am in două locații internet și tv de la Orange și nu am întâmpinat probleme. Dacă sunt probleme punctuale, ia legătura cu ei din secțiunea Contact, din My Orange, la 300, Chat Djingo sau chiar pe email la adresa serviciul.clienti@orange.ro.
Cel mai simplu este să le scrii, mai ales dacă nu ai timp sau nu reușești să-i prinzi
Baftă!
La mine e cam așa netul Orange pe wifi acum:
Salut Gabi. Poți oferi mai multe detalii, te rog? Ai mai avut probleme de genu? Ai încercat să iei contact cu vreun membru din echipa de suport a Orange?
Bugnar Tudor a răspuns
Vio73 a răspuns
Viocat a răspuns
radumsk a răspuns
Gabimanole a răspuns
teacher_ a răspuns
Gabimanole a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.