Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme activare apel wi-fi pe un iphone 12 pro max

Buna ziua. Nu reusesc sa activez functia de apelare via wi-fi de pe un telefon iphone 12 pro max, e-sim si abonament, De fiecare data imi apare ecranul ce-l atasez prezentei postari. Precizez ca am resetat configurarile de retea, ca am apelat la cei de la apple si mi-au confirmat ca hardware-ul telefonului este ok iar cei de la orange mi-au trimis un sms ca mi-au trimis mail cu raspunsul lor la aceasta sesizare dar....nu am primit mailul. Mai precizez ca am restartat routerul si am incercat ambele benzi (2.4 Ghz si 5 Ghz). Multumesc anticipat

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salutare!

Deci nu-ți merge să activezi apel wifi sau cum?
Poate te ajută acest filmuleț:
https://youtu.be/X1JYI2u3oPU

Oricum, te sfătuiesc să suni și la 300, dacă nu reușești, pentru ajutor.
Baftă!

Mda, multumesc pentru film, dar nu aia era problema mea....cred ca am descris destul de explicit in postare. Probabil ca nu ati citit-o pana la final. O zi superba.

Suna la 300 sau tichet prin aplicația My Orange până dai de un tehnician care să te ajute în problema ta. Să le deschizi tichet până îți configurează corect contul.

@mihai_13: am urmarit cu atentie solutiile trimise de tine. am facut tot ce se recomanda acolo - in plus, am dezactivat/activat linia (nu am putut scoate cartela sim deoarece am esim) si m-am conectat la alt wifi. niciun rezultat. am apelat la 300 si mi s-a spus ca totul este ok in contul meu, am deschis un tichet, 164501135, la care am primit un sms ca raspunsul mi-a fost trimis pe mail....numai ca nu am primit mailul. nu stiu, ori astept pana cand voi da un factory reset la telefon sau apare un update de soft, ori renunt la aceasta optiune. o zi frumoasa

@D'Uctilul, colegii noștri au resetat serviciul de apel WiFi pentru numărul tău și au rugămintea să faci un restart al dispozitivului.
Te așteptăm cu feedback. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Din cate am inteles din descriere problema era la functia telefonului, deci restartul routerului nu ajuta cu nimic. Mai util ar fi restartul telefonului in cazul vreunui update. Mentionez restart si nu inchis telefon deschis. Tot mai multe updateuri de dispozitive sunt setate sa se incarce doar la restart nu inchis/ deschis telefon. Bafta cu problema! Sa ne spui daca s-a rezolvat.

Am mai incercat acum, intr-o doara, activarea serviciului si s-a deschis pagina cu termeni si conditii si, la final, butonul portocaliu cu verificarea compatibilitatii. A mers! L-am activat! Multumesc tuturor celor care si-au facut timp sa ma ajute. O zi superba tuturor.

Super! Ne bucurăm că funcționează.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!