Întrebare fară răspuns

A fost lansat eSIM pentru Yoxo - 26.08.2021

De azi eSIM la Yoxo
https://www.yoxo.ro/esim/
Momentan pentru activările noi. Din octombrie și pentru clienții existenți care vor migrare la noua tehnologie.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@DanielaH:
Bună,
Am făcut următoarele ieri:
Factory reset telefon, instalat totul fresh. Cu versiunea menționată de tine, tot nu funcționează.
Azi am actualizat Yoxo la versiunea 4.1.2.0, am făcut abonament nou și tot nu se instalează eSIM automat, nici manual. Am altă eroare acum:

@DanielaH:
Am atașat 2 videoclipuri în care am încercat activarea manuală cu imaginea codului QR și cu link-ul de autentificare.

Salut!

Revin cu feedback

Aplicația de la bun început mi-a comunicat ca migrarea de la abonamentul ORANGE are loc pe 26.09.2021 la ora 10.21 și așa a fost.

Am primit mesaj ca s-a activat și ca trebuie sa dau restart la telefon.

Ce mi-a plăcut:

  • activarea eSIM, apel wifi, apel 4G s-a făcut instant. Fără erori, fără probleme, fără nimic.
  • simplitatea și integrarea perfecta a sistemelor. Cum spuneam mai sus, portarea a avut loc exact la ora mentionata
  • flexibilitatea serviciului este excelenta. Plătesc fix cât consum.

Ce nu mi-a plăcut:

  • contul de Orange Money s-a resetat și a trebuit sa sun la C.C de pe alt număr (apel taxabil) pentru a afla ce se întâmplă.

Am fost preluat imediat și consultantul mi-a spus faptul ca după 24 de ore voi avea acces la aplicație.

Voi reveni în următoarele săptămâni cu feedback despre utilizare.

Oricum este o opțiune foarte buna. Un fel de revolut pentru servicii de telefonie mobila.

Mă bucur ca s-a lansat

Cum spunea cineva pe aici pe viitor sper sa avem number share și eventual o opțiune cu 5G nelimitat național.

Felicitări echipei YOXO
Felicitări Orange!

@a_d_y, mulțumim mult pentru feedback! Așa cum ne-ai obișnuit, concret, la obiect și constructiv. Te mai așteptăm.

@xclaudiu, așa cum am zis, vom anunța aici în momentul în care vom avea informații noi despre posibilitatea migrării de la SIM la eSIM din aplicație. Stay tuned!

Buna! Incerc sa fac un abonament nou la yoxo cu optiunea de esim si de fiecare data imi da eroarea din imagine. Detin un Samsumg s21 ultra, avand doua cartele sim instalate fizic, una la yoxo si alta la vodafone. Voiam sa mai contractez un numar nou cu obtiunea de esim, tot la yoxo. Mentionez ca am incercat si cu o singura cartela in telefon, tot degeaba. Am reinstalat aplicatia, am resetat telefonul.

Laucribella
Laucribella

Laucribella

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Laucribella

Am incercat acum 2-3 saptamani, am incercat acum cateva zile si am incercat si astazi. Eroarea aceasta imi apare mereu. Nu prea stiu ce sa spun.

Laucribella
Laucribella

Laucribella

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Laucribella

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!