Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Aplicatia Orange Antivirus nu mai functionesza de mai bine de 1 luna si pana in prezent nu am primit suportul Orange. Desi am facut mai multe sesizari, am primit doar raspunsuri gen: este o problema tehnica si lucrsm la ea, o sa fiu sunat de un tehnician, etc.
Priblema este ca dupa ce dau log in, primesc un mesaj de eroare: The connection could not be established. Retry. Am reinstalat aplicatia, reincerc de mai multe ori si nimic. Folosesc un Samsung S20FE,, iar optiunea de antivirus.este activa.
V-ati confruntat cu aceasta problema, ati reusit sa o rezolvati ?
Va multumesc.
Aplicația Orange Antivirus este acum funcțională.
Vă rugăm să încercați din nou autentificarea și să ne confirmați că este OK. Mulțumim.
Alte răspunsuri
Într-adevăr, în acest moment autentificarea în aplicația Orange Antivirus este nefuncțională. Colegii noștri se ocupă de remedierea acestei probleme. Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
@CristiD, îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Și eu sunt în aproximativ în aceași situație. Mie îmi zice: "nu a putut fi stabilită conexiunea". Asta după ce de vreo lună, antivirusul nu a realizat nicio scanare completă pe motiv că nu există legătură la internet.
Aplicația Orange Antivirus este acum funcțională.
Vă rugăm să încercați din nou autentificarea și să ne confirmați că este OK. Mulțumim.
Am verificat, aplicatia functioneaza acum. Multumesc pentru informare si o zi frumoasa!
@CristiD, asemenea, mulțumim și noi.
Te mai așteptăm în Comunitate.
Buna
Aceeasi problema o am si eu pe un telefon Huawei P30 Lite. Cum as putea instala antivirusul?
@Lucimishoo, aplicația Orange Antivirus este funcțională. Ne spui, te rog, ce se întâmplă în cazul tău?
Dupa ce accesez ecranul de logare imi apare ecran negru- nu a putut fi stabilita conexiunea. Astazi m-au sunt de la suport si mi-au cerut sa instalez fara wifi, acelasi mesaj
Lucimishoo a răspuns
DanielaH a răspuns
Lucimishoo a răspuns
DanielaH a răspuns
CristiD a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
MădălinG a răspuns
DanielaH a răspuns
CristiD a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.