Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Reincarcare prepay esuata

Buna ziua. In data de 1.08.2021, la ora 1 mi-am reincarcat contul din aplicatia My Orange. Banii mi-au fost retrasi, insa optiunea nu mi-a fost activata. Am tot sunat la dumneavoastra insa nu am primit nici rezolvarea nici banii inapoi. Ba mai mult mi s-a transmis ca daca incerc sa reincarc exista posibilitatea sa ma lovesc de aceeasi problema adica sa mi se retraga banii si sa nu beneficiez de optiune! Au trecut 5 zile si nimeni nu imi rezolva problema!!!!!! Iar angajatii de la Orange Shop mi-au zis ca nu am decat sa fac reclamatie si sa astept! Vi se pare normal? Astept sa fiu contactata pentru rezolvarea problemei urgent!

ClaudiaT
ClaudiaT

ClaudiaT

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
ClaudiaT
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@ClaudiaT, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația ta. O vom trimite mai departe colegilor noștri pentru investigare și vom reveni.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bun venit in Comunitate, ClaudiaT!!!
Ti s-a spus si din ce motiv ai pati acelasi lucru, adica sa ti se retraga banii si sa nu beneficiezi de optiune?

delfinas

Din pacate nimeni nu a putut sa raspunda la aceasta intrebare. Nu stiu ce s-a intamplat sau din ce motiv si nici nu stiu sa imi spuna cat dureaza remedierea acestei situatii. De 5 zile nu ma pot folosi de telefon, iar cei de la Orange sunt extrem de pasivi…

ClaudiaT
ClaudiaT

ClaudiaT

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
ClaudiaT

delfinas

Din My Orange mi-am incarcat si am efectuat plata cu cardul. Este prima data intr-un an de zile cand patesc asta. Din ce am citit pe aici, nu sunt prima care se confrunta cu aceasta situatie. La unii clienti am citit ca le-a fost rezolvata problema in 3 zile. La mine au trecut 5 si nu am primit banii inapoi sau activarea optiunii.

ClaudiaT
ClaudiaT

ClaudiaT

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
ClaudiaT

Daca ai platit cu cardul, din pacate suma nu se poate recupera.
Nu cumva suma pt optiune apare la "credit"? Daca nu, problema e ori la banca, ori la Orange. Undeva, pe drumul dinspre banca spre Orange, s-a produs un blocaj al platii. Eu as suna si la banca...

Nu e problema la banca. Banii s-au luat si am primit si confirmarea celor de la Orange. Ar fi vorba de o problema tehnica de la Orange cu privire la alocarea optiunii pe numarul meu.

ClaudiaT
ClaudiaT

ClaudiaT

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
ClaudiaT

Deci s-a identificat problema, trebuie doar ca cei de la Orange sa gaseasca solutia. In cazul asta, Comunitatea nu te poate ajuta decat cu popularizarea problemei tale si tu vei putea ajuta Comunitatea postand solutia, atunci cand o vei primi.

Problema a fost remediata in data de 06.08.2021

ClaudiaT
ClaudiaT

ClaudiaT

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
ClaudiaT

@ClaudiaT, îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Ne bucurăm că s-a rezolvat și ne pare rău că soluționarea a durat atât de mult. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

ClaudiaT , ma bucur ca s-a rezolvat problema ta!!!
Poti sa ne spui cum s-a remediat situatia, poate le e si altora de ajutor...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!