Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Vreau sa îmi prelungesc contractul la abonament, dar vreau și un telefon, de ce nu pot online sa-l prelungesc cu telefon în rate decât dacă plătesc telefonul aproape în întregime când fac prelungirea?
Răspunsuri
@LaurentiuC, ai mai deschis un topic similar în urma cu ceva vreme aici https://comunitate.orange.ro/questions/2686668-online-prelungesc-abonamentul-decat-15.
Să înțelegem că nu ai reușit să faci prelungirea? Te rugăm din nou să ne oferi mai multe detalii despre intenția ta. Mulțumim.
Sunt multe variabile care intra in acesta ecuatie a achzitiei de telefon in rate pe factura:
Daca optezi pentru un abonament cu valoare mica si telefon scump, este normal sa platesti un avans consistent in momentul in care alegi varianta achizitiei in rate pe factura. In principiu rata lunara a telefonului nu trebuie sa depaseasca (cu mult) valoarea lunara a abonamentului.
Plus ca preturile practicate de operatorul francez cu sigla portocalie sunt mai mari in comparatie cu preturile practicate de Altex, Emag, Flanco. Cu exceptia cazului in care nu ai un voucher consistent sau un numar foarte mare de puncte OTY pe cont care sa subventioneze achiztia telefonului, mai bine optezi pentru un abonament SIM Only cu reducere 30% si achizitia telefonului in rate din alte surse precum Altex, Emag, Flanco.
Am mai deschis subiectul,dar și atunci am menționat ca am trei ab.acum problema este ca nu ma lasă să prelungesc unul din ab.si sa iau și un tel.in rate ex.daca vreau sa iau un tel de 1500 lei.ma pune sa plătesc rata de 13 lei timp de 24 de luni,iar restul pana la 1500lei sa ii plătesc când fac prelungirea,atunci când am mai deschis "un topic similare"nu a fost asta problema,era ca nu puteam sa prelungesc abonamentul.decat cu minim 15€ s-a rezolvat atunci!
Istoricul este bun și acum o luna am făcut prelungire dar acum nu mai pot același abonament și telefon.De ce?
DanielaH mai trebuie detalii?
@LaurentiuC, da, ne-ar ajuta un screenshoot din magazinul online cu eroarea sau problema care apare atunci când faci simularea de prelungire cu achiziție de telefon în rate. Mulțumim.
DanielaH a răspuns
LaurentiuC a răspuns
LaurentiuC a răspuns
LaurentiuC a răspuns
FaraUnID a răspuns
DanielaH a răspuns
LaurentiuC a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.