Întrebare fară răspuns

Comanda online anulata fara motiv, imediat dupa plata cu cardul

Tocmai ce am facut o comanda si mi-a si fost anulata, ca niciodata. Bineinteles... motivul nu il stiu. Banii sunt retrasi, dar comanda ciuciu. Ce dumnezeu se intampla cu sistemele voastre si de ce a fost anulata comanda? Nu mai am curaj sa cumpar nici de la voi cu plata online? Cand imi vor fi returnati banii?

Pe chat n-am cu cine sa discut, toti angajatii sunt ocupati...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

@simple_dreams, comanda a fost anulată datorită unei erori tehnice și ne cerem scuze pentru acest lucru.
Colegii mei au inițiat procedura pentru returnarea banilor pe card, acest lucru se va efectua in 3-4 zile lucrătoare.
Încă o dată, îmi pare foarte rău și îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Multumesc frumos pentru raspuns, DanielaH. Sper sa intre banii inapoi in cont cat mai repede ca am nevoie de ei.

Cum am zis, ma voi gandi de cateva ori inainte de acum incolo pe unde mai platesc cu cardul, pentru ca la noi in Romania niciodata nu poti fii sigur de nimic...

Am comandat iar unul din produsele care ma interesa si de data asta a functionat. Wow, ce minune! Dar acum e alta problema... magazinul online e atat de prost conceput incat am primit SMS ca vine curierul cu comanda marti, iar azi alt mesaj ca vine... azi. Inca n-a venit nimeni. Partea proasta e ca nu am niciun AWB, nimic. Eu nu stiu pe unde e comanda, un numar sa il sun pe curier, nimic.
Nu stiu daca mai comand de la voi, sincer e o experienta anevoiasa. Nu sunt informatii clare si bine clasificate si la vedere in ceea ce priveste comenzile. Vedeti si voi cum au altii sistemul gen Emag sau Altex... totul frumos prezentat.

Nu știu ce să zic, dar în ultimii ani au complicat lucrurile rău de tot, cam pe toate segmentele. În loc să le simplifice, le-au făcut mult mai complicate, cam pe mai toate departamentele. Și sincer, nu înțeleg de ce! Dacă înainte rezolvai o problemă simplă relativ repede, acum durează mult mai mult, se analizează nu știu ce, și cine știe care va fi rezultatul! Și cu Magazinul online e la fel!

Daca nu aveam punctele OTY nu comandam nimic, clar. Sunt preturi mai mari decat la altii si, cum am mentionat, informatiile la vedere complet...

Inca astept sa vad daca vine azi comanda sau nu, dar ma indoiesc. In continuare nu am un AWB sau ceva date de contact ale curierului.

In cele din urma singura modalitate de a afla AWB-ul a fost sa iau legatura cu suportul clienti... si, surpriza, comanda nu vine azi, intrucat conform statusul de pe pagina curierului abia a plecat din hubul de destinatie, deci nu stiu ce a fost cu acel mesaj de astazi.

@simple_dreams: așa cum am explicat în mesajul meu expus anterior, AWB-ul este un mijloc de control prin care tu vei putea afla că deși personalul Orange îți comunică un status lăsând impresia de operativitate și client important, realitatea acestui AWB va prezenta contrariul: colete întârziate, execrabilă comunicare internă între suport și logistica Orange (între hârțogari și salahori). Din această cauză Orange nu va comunica AWBul: va putea oricând acuza curierul de incompetență și lipsă de organizare, tu chiar crezând asta.
În altă ordine de idei, totul e bine când se termină cu bine. Și experiența mea cu magazinul Orange a fost cauzată tot de acele puncte TY, altfel nu aș fi dorit să ne cunoaștem la tarifele și implicarea dovedită în muuuulte situații.

Nu te contrazic deloc la ce experiente am cu Orange mai nou. Angajati care mai de care, nu inteleg pe ce criterii ii aleg, ca daca indraznesti sa aplici la un post de la ei sau de la alte companii telecom, te ia groaza cate cerinte au...

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!