Întrebare cu răspuns(uri)

Anulare comanda online cu status in validare

Buna ziua, tocmai am facut o comanda online pe care am gresit-o. Am selectat un abonament de 25 Euro, dar vroiam sa selectez unul de 15 euro. Acum orice om greseste, dar nu am nicaieri o optiune de anulare comanda. Statusul comenzii fiind inca in validare. Pe magazinul online, fereastra de chat apare, doar cand nu ai nevoie. Am reusit pana la urma sa discut cu un consultant accesand pagina principala, nu cea a magazinului online, am solicitat anularea comenzii, care ar dura 1-2 zile lucratoare.

Acum intrebarea mea este, cum se poate ca o comanda, care nici macar nu a fost validata inca, sa nu poata fi anulata automat de user pentru a putea ridica alta in cel mai scurt timp posibil? Singura fustrare in cazul de fata, ar fi ca in acest moment orice comanda online vine cu un cadou (in limita stocului disponibil) acum cu siguranta in 1-2 zile lucratoare acest stoc nu va mai fi disponibil.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bun venit în Comunitate, LMR!
Butonul "Anulează comanda" este disponibil în cont doar pentru comenzile cu plata prin card/ card de cumpăraturi sau prin OP. Clienții au posibilitatea de a anula singuri comanda doar dacă acesta nu a fost încă platită (24 de ore de la plasare pentru plata prin card/ card de cumparaturi, 7 zile pentru ordin de plată) .
Pentru restul situațiilor sunt necesare, într-adevăr, 1-2 zile lucrătoare pentru anularea tuturor tranzacțiilor (returnarea banilor, punctelor etc.).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit în Comunitate, LMR!
Butonul "Anulează comanda" este disponibil în cont doar pentru comenzile cu plata prin card/ card de cumpăraturi sau prin OP. Clienții au posibilitatea de a anula singuri comanda doar dacă acesta nu a fost încă platită (24 de ore de la plasare pentru plata prin card/ card de cumparaturi, 7 zile pentru ordin de plată) .
Pentru restul situațiilor sunt necesare, într-adevăr, 1-2 zile lucrătoare pentru anularea tuturor tranzacțiilor (returnarea banilor, punctelor etc.).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!