Întrebare fară răspuns

SMS Info plata factura

In urma cu putin timp am primit urmatorul sms:

"Va multumim pentru plata efectuata. Ati acumulat 3.9 puncte Orange Thank You corespunzatoare valorii facturii achitate."

1. CARE FACTURA ACHITATA, ca luna acesta inca nu s-a emis factura ??? Cel mai probabil factura pe luna aceasta va fi emsia in cursul zilei de astazi sau cel tarziu maine, iar factura precedenta a fost platita in urma cu cca 3 saptamani.

2. Incepeti sa retrageti bani din cont in avans si fara acordul titularului deoarece am spus destul de clar ca NU voi plati contravaloare optiunii Family HD Go din acest motiv https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen (problema inca nerezolvata) !!!

3. Trebuie sa fac negatie si sa-mi schimb si cardul datorita retelei #1 ???

4. Luna acesta mai platesc sau nu factura, in momentul in care va fi emisa?

5. Sa ma adresez ANPC sau o rezolvati amiabil printr-un raspuns tipic si de genul "Trimite telefonul in service" asa cum a fost "rezolvata" si problema semnalata cu Orange TV Box Go https://comunitate.orange.ro/questions/2496086-imposibilitatea-vedea-canale-tv-aplicatia-orange-tv-go

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Mulțumim pentru sesizare. O să verificăm de ce s-a trimis acest mesaj și revenim cu detalii.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@FaraUnID: Problema ta este una din ”cotidianul” zilelor, un condiment pentru momentele fiecăruia de ”fericire”.
1. SMS-ul cu punctele TY face referire la factura anterioară. Faptul că SMS-ul este trimis după 3 săptămâni se datorează performanțelor de procesare a situațiilor aferente clientului. Nu degeaba chiar si la mesaje de pe Comunitate sau CHAT apar mesaje trimise azi cu altă dată din.... trecut.
2. Când se va emite următoarea factură, dacă vreo opțiune gen ”direct debit” este activă, atunci servirea din soldul cardului este garantată.
3. Nu este nevoie schimbarea cardului. Doar schimbată ”politica” de ”debit direct”, problemă pe care o lămurești cu instituția emitentă a cardului.
4. Decizia de plată a unei facturi aparține în totalitate clientului. Ce anume sau cât anume din valoarea facturii plătești sunt detalii care se discută, reglează sau corectează ulterior. De multe ori NICIODATĂ înainte.
5. Dacă la masă vor discuta doi catâri, cu siguranță doar ”avocatul poporului” vă mai poate împăca. Sper pentru binele ”mariajului” vostru să rezolvați problema amiabil, fără a ajunge la ANPC.
”Succesuri”.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Da-i ma-n dragostea mea de programatorii lu' peste cu studiile la fara frecventa iar diploma luata la urgenta, pe marginea santului.

Intr-o noapte (si chiar era noaptea tarziu) am fost trezit de un SMS in care eram informat asupra faptului ca "Comanda Dvs online cu numarul xxxxxx a fost procesata cu succesuri" si ca livrarea coletului se va face in termen de 3 zile lucratoare.

Cum, spre deosebire de Connect-R, eu noaptea chiar dorm, m-am trezit buimac si m-am plantat in fata calculatorului sa vad despre ce comanda este vorba. Dupa minute bune de navigare prin cont si istoric al comenzilor constat faptul ca acel SMS facea referire la o comanda plasata in urma cu cateva luni, livrata si achiata.

Si in cazul de fata or sa vina cu un comunicat sec, in limbaj de esenta tare, ca o fost o eroare de sistem si ca ne cerem scuze pentru disconfortul cauzat.

Din seria Reteaua #1 si pentru ca Reteaua #1

@FaraUnID salut! In primul rand ne cerem scuze pentru confuzie.
Am verificat ce s-a intamplat si din cauza unei probleme tehnice, codul tau de client nu a primit punctele Thank You, aferente facturii emise in luna martie 2021, desi plata ta a fost corect inregistrata.
Ca urmare a acestei probleme tehnice, alocarea punctelor pentru factura din martie s-a facut luna aceasta, mai exact la data de facturare urmatoare.
Informatia despre alocarea punctelor Thank You a fost anuntata prin mesajul de mai sus, fiind vorba, asadar, despre plata facuta pe cont pentru factura lunii trecute.
Iti cerem scuze, pe aceasta cale, pentru primirea cu intarziere a punctelor Thank You.

@Orange Assistant
Intr-o tara civilizata de pe Planeta Pamant, undeva pe continentul Europa, in Uniunea Europeana, in anul de gratie 20-21, un furnizor de servicii care se respecta si care isi respecta platitorii de abonamente cu 20 de ani vechime in retea, ar fi trimis un mesaj de genul.

"Din motive tehnice pe care ni le asumam, alocarea punctelor OTY corespunzatoare platii facturii tale aferenta lunii Martie 2021 a fost procesata in mod eronat. Din acest motiv valorea corecta a fost actualizata in cursul zilei de astazi prin alocarea manuala a X puncte OTY corespunzatoare valorii facturii precedente + Z puncte OTY ca si masura compensatorie. Verifica balanta punctelor tale OTY accesand https://www.orange.ro/myaccount/reshape/beneficii/OTY Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru situatia creata!"

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!