Întrebare fară răspuns

Cum creez un cont My Orange pentru abonamentul TV / internet fix?

Din feedbackul unor utilizatori care au ajuns pe pagina Comunității Orange și au completat survey-ul "Părerea ta contează", am aflat că unii clienți care dețin doar abonamente de TV / internet fix întâmpină dificultăți în crearea contului My Orange. Așa că ne-am gândit să dedicăm un topic special pentru cei aflați în această situație și să venim în întâmpinarea lor, în cazul în care caută această informație în comunitate.

 

Dacă ai doar un abonament de TV (fără abonament de voce și/ sau internet mobil), pentru crearea contului My Orange va trebui să:

  • accesezi secțiunea My Orange și să alegi opțiunea "Înregistrează-te"  
  • completezi datele tale personale introducând un număr de telefon din altă rețea și bifezi acordul pentru termenii şi condițiile de utilizare a serviciului
  • validezi crearea contului (prin validarea adresei de e-mail)
  • accesezi secțiunea "Setări cont" ->"Administrare numere" -> "Adaugă abonament nou TV sau internet fix" din contul My Orange creat și introduci codul de abonat* și Parola Orange**

 

*Codul de abonat îl poți afla de pe factură sau prin apel la Serviciul Clienți, apelabil la numărul 300, de pe un număr Orange sau la numărul 0374.30.03.00 de pe un număr din altă rețea (apel cu tarif normal).

 

**Parola Orange este inițial formată din cele 6 cifre ale actului tău de identitate (din serie și număr buletin pentru persoane fizice) și ultimele 6 cifre ale CUI-ului (pentru persoane juridice). Dacă ai schimbat-o și nu ți-o mai amintești, o poți modifica prin apel gratuit *100# sau chiar din contul My Orange. Avem un topic dedicat pentru parola Orange: https://comunitate.orange.ro/questions/2202641-parola-orange-fosta-parola-thank-you

 

Dacă ai doar un abonament de internet fix (fără abonament de voce și/ sau internet mobil), pentru crearea contului My Orange va trebui să:

  • parcurgi primii 3 pași de mai sus pentru înregistrare
  • pui cartela din router într-un telefon
  • apeși butonul “adauga numar de telefon” din contul tău My Orange -> "setari cont" -> "administrare numere"
  • adaugi numărul abonamentului de internet de forma 0374****** și apoi în pasul 2 notezi codul primit prin sms în câmpul dedicat

 

Atenție: cât timp cartela de la router este în telefon este nevoie să ai un alt device cu internet pentru a intra și parcurge pașii din My Orange. Dacă este un device mobil pentru a vedea toate opțiunile din secțiunea "setari cont" este nevoie să alegi afișarea "site desktop" din partea de jos a paginii web.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Mihaela: Este un topic util si sper sa fie de folos celor aflați în situația în care dețin servicii de la Orange, altele decât cele de voce. O simplă modificare: ”ultimele 6 cifre ale actului tău de identitate": Înțeleg de aici că CI-ul are mai mult de 6 cifre la ”număr” sau că parola nu specifică necesarul a minim 6 caractere.

@FLo_1 mulțumim pentru observație, am corectat și am completat informația ca să fie mai clar. Parola Orange - la persoane fizice este vorba despre cele 6 cifre de lângă serie act de identitate, iar pentru persoanele juridice ultimele 6 cifre din CUI.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!