Întrebare fară răspuns

De ce mi-a fost schimbat abonamentul fără să fiu anunţat ?

Mi-a fost schimbat abonamentul fără acceptul meu !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

O parte din abonamentele Orange au fost migrate la valori mai mari față de cele initiale, sau repoziționare cum ar zice un reprezentant Orange. Informarea de majorare a abonamentului a fost transmisă, inclusă pe factura emisă în luna ianuarie și probabil mulți nu au citit și s-au trezit direct cu majorarea. Soluții sunt, acu fiecare trebuie să se descurce, au mai fost amintite aici prin comunitate. Banii pentru cumpărarea Telekom România trebuie să vină de undeva. Succes!

Am acceptat de curand prelungirea contractului de 5 euro pe care l-am avut, si la o luna m-am trezit ca am contract de 6 euro ! Eu sunt pensionar cu mai multe boli cronice si sotia la fel si tinem telefoanele pentru o urgenta de sanatate, accident, nu pentru distractie ! Avem niste telefoane vechi si roase, care le cumperi pe amandoua cu 50 de lei de la tigani ! Nu vorbim in alta tara, ca nu avem cu cine ! Internet am de la alta firma pentru un laptop si cu telefoanele noastre este imposibil sa vezi ceva ! Suntem clienti Orange cred de vreo 15 ani ! Va rog sa ma lasati la abonamentul de 5 euro, fiindca nu am depasit niciodata timpii alocati !

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!