Întrebare cu răspuns(uri)

Bonusul pentru cumparaturi in hipermaketuri cu cardul de credit

Ma puteti lamuri mai bine ce este cu banii care ii primesti daca faci cumparaturi in hipermaketuri?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cei mai mulți bani îi vei avea dacă NU faci cumpărături deloc, nicăieri! :)
-
Cred că vorbești de pachetul Extra Save și acei 7% care ți se întorc în contul tău,
câte 7 lei la fiecare sută cheltuită. Trebuie să-ți faci un calcul matematic ca să vezi dacă ți se potrivește produsul, pentru că acel pachet Extra Save te va costa 20 lei/lună și în plus cardul de credit te costă 4 lei/lună comision de administrare.
https://www.orange.ro/money/comisioane#cardcredit
-
Cheltui lunar 100 lei? - Vei primi 7 lei și plătești 24 lei comisioane.
Cheltui lunar 200 lei? - Vei primi 14 lei și plătești 24 lei comisioane.
Cheltui lunar 300 lei? - Vei primi 21 lei și plătești 24 lei comisioane.
Cheltui lunar 342,86 lei? - Vei primi 24 lei și plătești 24 lei comisioane.
-
Peste 342,86 lei/lună cheltuiți începi să câștigi ceva bani,
dar ATENȚIE că trebuie să achiți integral toți banii cheltuiți de pe card ca să nu plătești dobânda!
(în maxim 16 zile după ce îți vine extrasul de cont)
-
Trebuie să fii o persoană foarte disciplinată financiar ca să reușești să câștigi ceva bani.
Dar cei mai mulți bani îi vei avea dacă NU faci cumpărături deloc, nicăieri! :)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (8)

89%

8 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

89% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

Din pacate, mai are mult de munca Orange pana sa ofere un card de credit cu adevarat atractiv. Primul pas ar fi sa faca o reclama cinstita si transparenta, nu plina de omisiuni. Lumea si asa e reticenta de la manariile care se fac cu prelungiri de perioade contractuale, telefoane bagate pe gat prin shop-uri, facturi "gresite" etc. Orice serviciu nou lanseaza, pleaca cu un handicap mare de imagine, iar daca il asociezi si cu o reclama plina de omisiuni, esecul e garantat, parerea mea.

@Cristi13 - care ar fi niște omisiuni după părerea ta?
-
Din punctul meu de vedere, oferta este destul de clar enunțată, poți găsi extrem de ușor toate informațiile necesare.
-
Spre comparație, la unele bănci trebuie să te uiți prin pagini întregi de fișiere .pdf ca să vezi cât de costă ceva :)
-
Dar problema noastră .ro este că NU AVEM educație financiară (nu se face așa ceva la școală - s-a încercat acum câțiva ani un opțional în parteneriat cu BNR, dar n-am mai auzit nimic de atunci).
-
Și fără educație financiară, ORICE ofertă ni se pare o hoție, pentru că nu o înțelegem!
-
Și nu doar noi, ca și clienți...uneori chiar nici "ofițerii" din bănci nu înțeleg
(am avut cazuri eu personal, în diferite bănci, dar recent m-a întrebat cineva pe mine să-i explic extrasul de cont, pentru că la bancă n-au știut)
-
România educată financiar sună extraordinar...dar e grele.

@Abonat
Unul din drepturile fundamentale ale consumatorului este dreptul de a fi informat in mod complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre operatorii economici, astfel incat sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lor, intre produsele si serviciile oferite si sa fie in masura sa le utilizeze, potrivit destinatiei acestora, in deplina securitate.

Din raspunsul initial dat de reteaua numarul 1, prin vocea DanieleiH - persoana platita de Orange sa ofere asistenta si sa modereze libertatea de exprimare - consideri ca un potential consumator care citeste primele 2 mesaje din topic (fara acel edit adaugat dupa intervetia mea) este informat in mod corect?

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Degeaba au consumatorii drepturi, dacă nu pricep ce li se afișează/explică - de la analfabetismul funcțional ni se trage și din păcate este doar începutul :(
-
Legat de întrebarea ta:
1. Dacă aș fi foarte supărat pe Orange (cum ești tu :), atunci clar aș zice că a fost o greșeală MEGA-HYPER-portocalie că nu a scris de cei 20 lei
-
Și aș ignora total orice altceva a scris... inclusiv faptul că a trimis link către ofertă (unde sunt toate informațiile oficiale și unde trebuie făcută cercetarea - aici e forum, ne dăm cu părerea).
-
2. Dar nu sunt chiar așa de supărat pe Orange și atunci zic că a fost acceptabil răspunsul PENTRU ACEST FORUM.
-
Dacă zici că DanielaH este plătită de Orange... așa o fi. Dar chiar dacă sunt nou pe aici, presupun că nu e plătită ca să dea Copy-Paste la toată informația existentă în altă parte (dacă nu s-a înțeles informația acolo, la ce ar ajuta Copy-Paste aici? - aici e forum, ne dăm cu părerea).
-
Un gând venit acum: oare primește bonus de stress? În funcție de mesajele negative de pe forum? Oare tu ai o înțelegere secretă să faci pe nemulțumitul și astfel îi crești salariul? :)
-
Cam atât am avut de spus azi, pentru că sunt puțin supărat pe OM :)
-
Probabil am epuizat zilele în care totul funcționează perfect pentru că azi
"Hopa, eroare" a ajuns și la mine pe ecran fix în timp ce eram la coadă la magazin și am vrut să fac o alimentare. Am lăsat un client să treacă în fața mea, în speranța că se va realiza până ajung să plătesc...dar fonduri insuficiente au văzut ochii mei :)
-
Pe urmă am primit 3 sms-uri că suma X nu s-a alimentat și doar 1 sms că suma Y nu s-a alimentat (am încercat sume diferite, X>Y). Oricum, ciudat să ruleze de 3 ori un proces într-un caz și doar 1 dată în altul - nu-i așa? (doar dacă este vreo regulă de genul if x>50 then 3 else 1)
-
Salutări și să ne bucurăm de zăpadă până nu se topește toată
în comisioane și dobânzi! :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!