Întrebare fară răspuns

De ce nu anuntati clientii la expirarea celor 24 de luni de contract?

Buna, as dori sa stiu de ce nu anuntati clientii, la expirarea celor 24 de luni de contract????????????????? Si mergeti pe aceasi oferta de abonament care este echivalenta cu una de 6e??????? E corect???? Dar cand nu achita clientul o luna , sunati imediat sau chiar opriti telefonul?????????

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! @Claudiu, înțeleg că ești nemulțumit că nu ai fost anunțat de terminarea perioadei contractuale, și ai fost taxat in continuare conform abonamentului tau?

Reteua numarul 1 nu isi notifica abonatii asupra faptul ca perioada minima contractuala se apropie de sfarsit si sa-i propuna alternative: repozitionare de abonament, migrare in sistem, prepay, pastrarea actualului pachet sau portarea numarului de telefon.

Pentru ca tu, ca si abonat nu esti altceva decat o vaca de muls.

Daca ai cont pe My Orange poti vedea sfarsitul perioadei contractuale si optiunile viitoare

verdesioan61
verdesioan61

verdesioan61

User level
Nivel
0
12 / 100
puncte
Custom field 2
verdesioan61

@Claudiu, esti la primul abonament de telefonie? Ai mai avut si inainte si ai fost anuntat ca expira?
Nu am la indemana un contract si nu-mi amintesc ce scrie, ca se intampla dupa 24 de luni, dar, de obicei, contractele merg in continuare, daca niciuna dintre parti nu actioneaza in vreun fel..
Si daca ar fi avut acest sistem de notificare, majoritatea nu cred ca asteptam cele 24 de luni, pentru ca putem, cu 6 luni inainte, printr-o discutie cu un reprezentant, sa ne luam un telefon, prelungind contractul..
Eu, ma uit de obicei in My Orange, pentru ca sunt informatii despre toate abonamentele, inclusiv data de expirare si data la care pot achizitiona un telefon si, nu cred ca am asteptat vreodata 24 de luni..
Nu stiu daca n-au avut astfel de sugestii, daca se poate implementa si cat ar dura implementarea.. dar, nu cred ca este prea mare cerere in privinta unei notificari de expirare contract..
Unul dintre abonamente l-am adus la Orange, de la Vodafone, prin Digi si, nu-mi amimtesc sa ma fi anuntat vreodata vreunul dintre ceilalti, ca a expirat contractul..
Acum multi ani, stiu ca erai sunat, dar, nu mai stiu cu cat timp inainte, cu o oferta noua..

Vacii care da lapte daca i se schimba alimentatia risca sa renunte la a mai da bunatati de la Fulga. Asadar merge reteaua numarul 1 panala epuizarea clientului, urmand ulterior sa-i pompeze cota, dar fara a schimba conditiile de bunastare. Bucuriile incep asemeni unui "clopot al lui Gauss": initial te bucuri descoperindu-le una cate una iar apoi te intristeaza pentru ca nu mai sunt ceea ce erau candva.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Iti poti crea cont " My Orange" și ai toate detaliile despre contract, factura, cost! Eu îl folosesc de aproximativ 10 ani. Mulțumesc, Orange

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!