Întrebare fară răspuns

Sunteti multumiti de firma de telefonie Orange?

Sunteti multumiti de firma de telefonie Orange ??

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Orange Money, varza în continuare, alimentarea contului cu multe sincope în continuare. Azi de 7 ori eroare :d, pana la urma am renunțat sa mai pun bani pe card.

Acel screenshoot ar trebui sa devine noua identitate de brand pentru reteaua numarul 1, precum si avatarul angajatilor retelei numarul 1 prezenti in comunitate.

HOPA! AVEM O EROARE.
REINCEARCA

Daca pana acum aveam inovatie prin tehnologie, acum avem inovatie prin eroare.

In orice caz, va fi noul meu avatar!

Probabil ca eram unul din cei care faceau cele mai multe tranzactii Orange Money de pe comunitate,insa dupa infinitele update-uri ale aplicatiei aceasta tot da rateuri,asa ca ma vad nevoit sa ma intorc la Revolut.Am sa mai alimentez fizic (online nu merge) in magazinul Orange cardul atat cat sa imi platesc prin aplicatie factura Orange,in rest cu alte carduri CEC BANK sau Revolut. Apropo,in context,astazi am primit pe cardul Orange Money 50 de lei fiindca mi-am facut contul online (acum doi ani),voi ati primit?

@ Daniela e o finuță,nu o vad "racnind" la nimeni,raspunde in limita limbajului impus de jobul ei,daca noi ne mai permitem una-alta,ea nu are posibilitatea sa faca asta. Mai mult decat sa escaladeze sugestiile noastre si sa revina cu raspunsurile primite ce ar putea sa spuna? Serios acum,hai sa nu atacam un om care are o pozitie cam ingrata uneori. Eu sunt multumit ca totusi e printre noi si nu vorbim singuri,ca pana la urma ar putea si sa modereze doar postarile fara sa se implice in discutii.

Apropos de acea eroare...ar fi util sa avem ceva mai multe detalii decat "Hopa! Avem o eroare!".

Adica e destul de evident ca lucrurile nu au decurs cum ar fi trebuit. Ar fi util sa stim si ce anume nu a mers ok. In plus cred ca ar ajuta si echipa de devi pentru un eventual debugging.

Daca tot ce arata aplicatia e "avem o eroare"...nu prea ajuta pe nimeni, pentru ca nu avem niciun indiciu cu privire la ce anume a cauzat acea eroare.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@Razvan - O presupunere ar fi că de la 1.ian.2021 băncile și-au schimbat sistemele de securitate pentru plățile cu cardul (s-a mai adăugat acea parolă statică). Posibil ca eroarea să fie de acolo?
-
Dacă tu încercai să alimentezi cu un card mai vechi pe care l-ai folosit în trecut - OrangeMoney avea deja datele vechi...dar poate nu ți se cerea și parola nouă de după 1.ian.2021 (și atunci nu avea cum să se proceseze tranzacția, din lipsă de parolă).
-
Aș șterge cardul de alimentare din OrangeMoney și l-aș readăuga apoi. Ca să-ți ceară și parola nouă.
-
Eu am deschis recent Orange Money și încă e proaspăt totul - merge excelent!
-
Detalii pe
https://comunitate.orange.ro/questions/2519357-rezolvat-probleme-noul-update-orange-money
și
https://comunitate.orange.ro/questions/2519402-campanie-orange-money-deschiderea-online-contului

Nu merge alimentarea contului Orange Money,indiferent de vechimea cardului inrolat/salvat,decat dupa confirmarea transferului prin parola statica sau aplicatia bancii emitente. De exemplu CEC Bank nu ofera decat autorizare prin parola statica nu si autorizare prin aplicatie asa cum are Orange Money. CEC Bank au fost mai mereu in urma cu tehnologia.Nu stim cum functioneaza la alte bănci,poate ne spun ceilalti colegi.In rest aplicatia Orange Money functioneaza ca deobicei,doar autentificarile astea ne cam dau dureri de cap. Era mai simplu inainte,dar nah,asta nu mai tine de Orange Money ci asa e legislatia internationala. Pe de alta parte poate ca e mai bine asa,infractionalitatea financiar-bancara a crescut mult in ultimul timp si niste masuri extra de siguranță erau de asteptat.

Ca sa nu ma lungesc cu povestea, am fost intrebat ce anume nu-mi place la Orange si am detaliat in cadrul unor mai multe topicuri. Revin insa cu o comparatie simpla, cu principalul competitor: Vodafone. Desi are exceptii net superioare comparativ cu Orange, imbunatatirile aduse "ambalajului" arata ca Vodafone nu lucreaza cu amatori. Din pacate per global inca are tarife mari comparativ cu Orange. Comparati 2 aplicatii:

  • "MyOrange" vs. "My Vodafone": daca la Orange aplicatia e doar "cârpită" de ani de zile, Vodafone vine cu o aplicatie proprie TOTAL NOUĂ. Ofertele sunt mult diversificate si mai clar prezentate: continut, utilizare, valabilitate, acoperire.
  • Credeati ca YOXO e "unicat"???? Puneti-l in balanta cu "Vodafone Flex"-ul. Daca de Yoxo ati auzit, constat doar ca pe langa o aplicatie mult mai "friendly" a celor de la Vodafone, care iti porteaza singur numarul in caz de nevoie (pt ca yoxo te trimite la plimbare), cu optiuni chiar mai interesante decat cele ale yoxo-ului, consider ca si aici "Vodafone rullz".
  • un singur dezavantaj: calitatea are un cost, motiv pentru care, per global Orange e ceva mai "low cost" si se complace in nivelul "pacalici la datorie". Ideea de baza a Orange: decat calitativ si mai scump, mai bine mai ieftin si nefunctional.
  • Personal am resurse proprii si nu am nevoie decat de acoperire. Daca nici in 2G/3G n-ar fi acceptabil, Orange m-ar fi pierdut cu mult timp in urma.

Clar, Vodafone Flex este peste Orange Yoxo prin prisma faptului ca ofera acces 5G (ma rog, in momentul de fata treaba cu 5G este aceeasi pe care o stim cu totii) inca in varianta de baza la 7 euro lunar si continua cu INTERNET 5G NATIONAL NELIMITAT in varianta de 12 euro. Toate acestea pentru 30 zile perioada contractuala.

In reteaua numarul 1, cel mai ieftin abonament cu acces 5G si internet nelimitat costa 15 euro lunar in varianta standard, dar, cu putin noroc, pretul poate scadea la 10 euro lunar DOAR in cazul in care zgarii hartia pentru 24 de luni.

Si acum, o sa vina un raspuns in limbaj de esenta tare, din partea retelei numarul 1.

Ceva de genul - "Feedback-ul vostru este foarte important pentru noi deorece acest lucru ne va ajuta să ne îmbunătățim. Va asiguram de faptul ca am transmis nemultumirile voastre catre departamentul abilitat"

Operatia a reusit, pacientul a decedat!

Vroiam sa iau ceva din magazinul online (nu spui ce) si vroiam sa ma consult cu un consultant dar n-am gasit cu cine iar butonul "asistenta online" nu functioneaza. Pana la urma am pus mana pe telefon si am sunat la nr 300 iar acolo o domnisoara (cu o voce de as mai fi stat vreo 3 ore cu ea de vorba) mi-a inregistrat cererea de a fi contactat in termen de 24 de ore de un consultant al magazinului online Orange. Hai sa fim seriosi,24 de ore? Eu aveam acum nevoie acum de informatii...sucit cum sunt ma razgandesc de 100 de ori in 24 de ore. Bineinteles nu i-am reprosat nimic domnisoarei fiindca la cat de dulce-i era vocea nu mi-a iesit din gat decat: "cum vrei tu iubita".Aici mai e loc de facut ceva, departamentul magazin online sa fie mai aproape de client.

___________________________________________________________
Update: n-au trecut totusi 24 de ore ci doar 3 pana am fost sunat...tot de o domnisoara cu miere-n glas. Ce le-or da astia de la Orange sa manance consultantelor de au vocile astea de zane,foie-gras,caviar,souffle,coq au vin?

Da, oricând ai o problemă ești întâmpinat cu drag de orice consultant orange și ai soluție la ce problemă intâmpini, programe de fidelizare , bonusuri , telefoane accesibile .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!