Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua.
Am cerut anulare de oferă încă de ieri de când a fost încheiată. Sper ca nu am surprize pe viitor, oricum exista înregistrările apelurilor!! Chiar asa ocupați sunteți?
Răspunsuri
Salut!
Ai primit un termen, in care vei fi contactat de cineva, la solicitarea pe care ai facut-o?
Salut! Cel mai bine este sa iei legătura cu cei de la Orange prin mail, la serviciul.clienti@orange.ro, sau cu ajutorul chat-ului Djingo, îl găsești în My Orange, secțiunea contact, selectează scrie-ne. Poți să insiști daca crezi că nu îți soluționează nimeni solicitarea. De regulă durează cam 2-3 zile până te suna.
@Pif, ai fost contactat? S-a rezolvat situația?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.