Întrebare fară răspuns

Semnal aproape deloc

De ce imi cade semnalul continuu si daca apare nu am date mobile, cartela fiind reîncărcata. Imi intra la semnal doar Orange, si câteodată orange e. Când nu am, doar apeluri de urgenta.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Huawei P30 lite, Sibiu. Dar problema nu este localitatea sau ceva. A apărut problema din senin. Apare Orange si iar apel urgenta.

Am fost azi la orange si am înlocuit cartela, am fost si la reparații. Nici ei nu isi dau . Când activez datele mobile, cade de tot

Să nu fie vreo problemă din setările telefonului sau chiar vreo defecțiune a acestuia!
Totuși, ar fi bine să vorbești și cu cei de la Serviciul clienți, poate au ei vreo soluție sau să-l trimiți în service. Mă gândesc să nu fie chiar din cont, pe care să îl reseteze. Cam ciudat să fie peste tot așa!

Din setări nu cred, pt ca nu am schimbat nimic. Mergea super super, fără căderi, blocări sau altceva. Brusc, vad in o dupa masa ca primesc apeluri pierdute. Am stat si urmărit semnalul si am văzut cce si cum.

@Ale

Telefonul tau a primit recent ceva update-uri? Totul a decurs normal in procesul de instalare?
Ai incercat cartela intr-un alt telefon, tot asa se manifesta?
Ai incercat un alt SIM in telefonul actual, tot asa se manifesta?
Telefonul este setat sa caute automat reteaua sau este setata manual?

Vezi sa nu activat, din greseala, Modul Ultra de economisire a bateriei. Cu aceasta functie activata, telefonul taie extrem, extrem de agresiv foarte multe procese care nu sunt necesare in task-urile zilnice, pentru a oferi un management mai bun al baterie.

Solutia extrema ar fi un hard reset dat telefonului, dar nu inainte de a efectua un backup.

Desigur, nu poate fi exclusAa si o problema cu reteaua, in zona ta (un releu, o antena, o celula, orice). In aceste situatii tot traficul este rerutat (adica toate dispozitivele din celula cu probleme sunt mutate in mod automat pe alte celule pentru a sigura continuitatea serviciului) si apar congestii in retea. Intr-o situatie de genul acesta, daca telefonul este setat sa aleaga in mod automat reteaua, va alege reteaua cel mai putin solicitata, adica 2G, respectiv GPRS / EDGE.

Buna. Nu. Tel nu are acea setare de economisire, nu am făcut upgrade si nu am schimbat nimic. Am vb la orange, imi spuneau ca ei nu au setări de a,, tăia,, semnalul sau datele mobile . Chiar nu înteleg. Mai duc inca o data zilele următoare tel la un alt service decât am dus ieri si vedem. Mulțumesc frumos pentru ajutor

Nu este vorba de operator si faptul ca taie semnalul.

In momentul in care telefonul este setat sa aleaga in mod automat reteaua (sa spunem 4G), iar acea retea 4G este suprasolicitata ca urmare a unor defectiuni, lucrari, congestii, etc, in acel moment telefonul va alege "sa sara" in mod automat pe o alta retea mai libera (adica 2G / 3G).

Cu alte cuvinte telefonul va alege sa-ti ofere continuitate pe partea de voce - care este serviciu prioritar - sacrificand astfel partea de date. Acuma..... eu nu stiu cum sta Orange cu partea de acoperire EDGE (ca aia inseamna E-ul ala de la semnal) la tine in zona. Incearca sa muti telefonul manual pe 4G sau 3G si vezi daca tot asa prost sta la semnal.

Au verificat cei de la orange si e ok totul in zona mea si cartier. Am încercat manual toate de la orange. Adică am 3 variante cand caut manual. Orange 4 g.. Orange 3g si orange 2 g. Imi spune ca nici una nu este acceptata si vine opțiunea de automat care le are pe toate incluse.

Bună. Chiar acum am luat telefonul de la service. Se pare, zic ei, că telefonul este problema . Mulțumesc frumos frumos pt sfaturi tuturor. Un an nou fericit și plin de tot ce vă doriți!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!