Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Când vreau sa adaug ca metoda de plata pe factura Orange îmi da eroare și zice ca nu poate sa îmi verifice contul
Răspunsuri
Buna!
Ce suma vrei sa achiti?
Stiu ca exista niste limite.. maxim 70 lei/tranzactie.. maxim 225 lei/luna.. sume fara tva
Nu merge sa o adaug de loc ca metoda de plata
Salut @Nelea Marin,
Ne poti spune ce model de telefon folosesti?
Ai toate informatiile si pasii in link, verifica daca este vreo conditie pe care n-o indeplinesti..
https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Daca ai urmat toti pasii, esti pe abonament sau prepay dar ai credit suficient din care sa-si poata lua contravaloarea ar trebui sa mearga..
Ai un topic asemanator aici..
https://comunitate.orange.ro/questions/2151427-merge-facturarea-orange-prepay-aplicatii-google-play
Si aici inca un topic, unde par sa fie probleme cu telefoanele Iphone..
https://comunitate.orange.ro/questions/2148440-plata-jocurilor-aplicatiilor-app-store-numarul-orange-prepay
@Nelea Marin,
Momentan exista o problema cu serviciul. Am incercat si eu sa configurez plata cu numarul Orange si am primit urmatoarea eroare cand se incearca verificarea contului: Can't verify your account. Try again later. [OR-DVASA2-03]
Si tu primesti aceeasi eroare?
Daca da, iti recomand sa intri in sectiunea "Contact" (https://www.orange.ro/contact/) si sa trimiti un mesaj cu problema ta pentru a putea fi verificata situatia de catre departamentul tehnic.
Exact asa îmi arata și mie.
Aceeași eroare ca la rafa.helper cred ca e de la Orange.
Salut!
Pentru functionare este necesara conectarea la o retea Wi-Fi si o conexiunea de internet Orange activa, pentru a se verifica daca esti client Orange.
Apoi se vor putea descarca aplicatiile si jocurile, indiferent de conexiunea folosita, iar tarifarea pentru produse se va face pe urmatoarea factura Orange.
Ati folosit conexiunea Wi-Fi?
@Orange Assistant am incercat ambele tipuri de conexiune, wifi si date mobile. Rezultatul a fost acelasi.
In acest moment functioneaza serviciul. @Nelea Marin, poti incerca din nou sa configurezi, la mine a mers?
@Nelea Marin, ai reușit să adaugi factura Orange ca metodă de plată? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Nelea Marin a răspuns
Nelea Marin a răspuns
rafa.helper a răspuns
Jay a răspuns
rafa.helper a răspuns
Nelea Marin a răspuns
Jay a răspuns
Nelea Marin a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.