Întrebare fară răspuns

Probleme Transfer OrangeMoney

Am facut o refinantare la un credit OrangeMoney si de cateva zile aveti problemee cu transferul ! Tot incerc sa transfer suma totala de plata din contul meu MyOrange in contul MyReserve dar de fiecare data imi apare "Tranzactia a esuat."

Cosmiin
Cosmiin

Cosmiin

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmiin
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cosmiin, bun venit în Comunitate!
Este, într-adevăr, o eroare la tranzacțiile între conturile proprii Orange Money, care afectează o parte din clienți.
Situația este cunoscută și colegii noștri investighează această problemă.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

Buna ziua. Macar este posibil ca aceasta problema sa se rezolve zilele acestea? Deoarece cei de la banca asteapta adersa de inchidere a creditului intr-un timp cat mai scurt..
Sau macar se poate gasi vreo alta solutie pentru a achita cat mai rapid acea suma si pentru a inchide creditul?

Cosmiin
Cosmiin

Cosmiin

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmiin

Nu avem în acest moment un termen exact de rezolvare, dar te asigurăm că echipa tehnică face toate demersurile pentru a remedia problema în cel mai scurt timp.

Pai si atunci nu se poate gasi o alta solutie pentru a putea achita suma totala de plata? Pentru ca daca rezolvarea problemei dureaza o saptamana sau mai mult...eu nu am disponibil acest timp de asteptare.

Cosmiin
Cosmiin

Cosmiin

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmiin

Salut @Cosmiin,
‏‏‎ ‎
Cel mai bine ar fi sa iei legatura cu cei de la Orange Money apeland 300 si sa ceri o solutie pentru a rezolva problema.

  • 1. "... de cateva zile aveti problemee cu transferul" - Completare: De cateva zile bune intreaga platforma Orange Money functioneaza cu sincope, nu doar transferurile bancare. Exista alte topicuri si mesaje in care sunt semnalate tranzactii dublate, sold afisat eronat, tranzactii esuate, bani blocati in cont.
  • 2. "Este, într-adevăr, o eroare ... care afectează o parte din clienți." - Corectie: Problema afecteaza nu o parte, afecteaza marea majoritate a clientilor!
  • 3. "Situația este cunoscută și colegii noștri investighează această problemă." Folositi caini de urma sau mergeti pe ghicitul in cafea? - Ma repet: Situatia persista de cateva zile bune PUNCT

Acest topic este cel mai bun exemplu despre principalul dezavantaj al optarii pentru un serviciu exclusiv "online este mai simplu si mai usor; la doar un click distanta direct pe ecranul telefonului tau" , pentru ca in online, in momentul in care te izbesti de o problema de genul acesta si trebuie sa interactionezi - la modul fizic - cu un consultant care sa te ajute, sa-ti elibereze o hartie, ai nevoie de o stamplila, o adeverinta, orice ...... incepi sa-ti blestemi zilele si sa-i cobori pe toti din cer.

Am sunat si la cei de la 300 si degeaba. Nu este nicio problema. Ma voi duce in instanță. Eu nu imi pot rezolva problemele din cauza lor ca nu au personal capabil sa gestioneze situatiile si sa rezolve problemele aparute sau macar sa ofere rezolvari alternative pana cand isi remediaza ei problemele.

Cosmiin
Cosmiin

Cosmiin

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmiin

Vorbim de o companie de telecomunicații care s-a gândit ca ar fi bine sa ofere servicii bancare în ideea de a concura Revolut și al cărei serviciu clienți este externalizat și efectuat de elevi / studenți ce au contract de munca part-time.

Aveai alte așteptări? Bun venit la Orange / Welcome to Orange

  • Pentru limba romana apăsați tasta 1;
  • Pentru un serviciu bancar în adevăratul sens au cuvântului renunțați le produsele oferite de IFN-uri și apelați entități bancare veritabile precum BCR, BRD, ING, etc!
  • Pentru a reveni la meniul inițial, apăsați tasta #

Eu spun să-i reclamei direct BNR-ul, pentru ca BNR nu iartă asemenea derapaje, iar amenzile date de BNR cantaresc enorm la capitolul imagine. Mult mai greu comparativ cu amenzile aplicate de ANOPC.

Zilele trecute am avut si eu tranzactie dublata, fiind suma mica, nici nu am bagat de seama, m-au instiintat printr-un sms ca imi vor returna banii, ceea ce s-a intamplat a doua zi. Mai au de pus la punct platforma, dar lucrurile merg spre bine.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!