Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Factura marita

Buna ziua! Am facut contractul cu suma de 135 de lei si primele luni trebuia sa platesc mai putin. Am platit mai putin si acum este a doua factura cand mi a venit 170 de lei. Care ar fi cauza? Multumesc!

Lorena_1
Lorena_1

Lorena_1

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Lorena_1
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am gasit raspunsul! Multumesc foarte mult de ajutor. Uitasem ca pe o perioada de 6 luni am facut abonament si pe alt numar si nu l am anulat. Acel abonament pana acum era gratuit si de acum incep sa platesc

Lorena_1
Lorena_1

Lorena_1

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Lorena_1

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna. E posibil sa fi facut cost suplimentar depasind fie Gb inclusi in abonament, fie minutele internationale. Poti verifica factura daca ai My Orange sau sa ceri mai multe lamuriri la relatii cu clientii.

Buna!
Informatiile astea le poti vedea in factura, sau, poti afla de la serviciul clienti, situatia, mai exacta, a contului tau.
Noi, ca si clienti, nu putem sti.. ai in link variantele de contact.. https://www.orange.ro/contact/

Mentionez ca nu am facut cost suplimentar

Lorena_1
Lorena_1

Lorena_1

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Lorena_1

Contractul este 135 lei, iar tu platesti 170 lei, preturile sunt ambele cu tva inclus..
Primele luni trebuia sa platesti mai putin de 135? Cate luni? Si, cate luni ai platit mai putin?
Pe factura ce scrie? Poti pune o poza, fara date personale? Poate ne dam seama din factura..

@Jay: "prima factura a platit mai putin, iar a doua factura a fost 170 lei, abonamentul fiind de 135 lei". Ce nu e clar?
‐----------------------
@Lorena_1: Neavand cost suplimentar, ai luat la reinnoirea abonamentului si telefon in rate? Ori o foto la factura ori o discutie cu Serv.clienti ar putea lamuri situatia. Deci apel, email sau chat ...cum preferi.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Lorena, ai un singur număr sau mai multe? Mai ai și alte servicii facturate? E posibil să fi avut vreo restanță la o factură mai veche?
Ne-ar ajuta mai multe detalii ca să te putem ajuta la rândul nostru.

Am gasit raspunsul! Multumesc foarte mult de ajutor. Uitasem ca pe o perioada de 6 luni am facut abonament si pe alt numar si nu l am anulat. Acel abonament pana acum era gratuit si de acum incep sa platesc

Lorena_1
Lorena_1

Lorena_1

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Lorena_1

@Flo, incercam sa-mi fixez informatiile.. nefiind nicio virgula, fraza "si acum este a doua factura cand mi a venit 170 de lei" poate la fel de bine sa insemne ca sunt 2 facturi de 170, asa cum poate sa fie si cealalta varianta, prima factura mai mica si a doua 170..
Mie mi s-a parut normal sa intreb, sa fie clar, poate azi sunt mai blonda.. se intampla si la case mai mari..
Ca idee, faptul ca si eu i-am zis de poza dupa factura, n-ai observat..

E bine ca s-a clarificat situatia.
@Jay: Ehhhh, eu doar citisem "abonament nou la a doua factura". Simplu :)

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!