Întrebare cu răspuns(uri)

Am incarcat 5e in cont si ziua urmatoare nu mai am nici minute, nici date mobile

Ce pot sa fac? Am incarcat 5e in cont si ziua urmatoare nu mai am nici minute, nici date mobile.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Sp1ke: cum a fost banuiala: ai incarcat cu CREDIT, si nu l-ai transformat in OPTIUNE. Astfel ca orice ai facut (apeluri, mesaje sau trafic internet) a fost tarifat contra cost, conform tarifelor prepay. Din acest motiv s-a consumat creditul, desi valabilitatea ar fi fost 30 de zile. Trebuia sa-l transformi dupa incarcare in OPTIUNE cu resurse.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Sp1ke: Bun venit in Comunitate. Cei 5€ incarcati de tine si (banuiesc) confirmati de Orange au fost doar CREDIT incarcat pe numarul tau sau OPTIUNE cu internet, minute si smsuri in retea si nationale de 5€? Ar fi utile cateva detalii, poate un screen-shot al mesajului de confirmare a incarcarii.

@Sp1ke: daca nu era creditul consumat s-ar fi putut. Cu creditul consumat nu prea cred. Eventual dupa o noua incarcare.
Poti solicita aceasta conversie la Serv clienti si iti vor spune daca se poate face ceva sau ramane sa reincarci.
Alege raspunsul mai util si revino cu solutia oferita de serv.clienti daca vei discuta cu ei.

În acest caz, Orange nu te va despăgubi, deoarece ai ales să încarci contul cu credit. Data viitoare, pentru a a evita surprize neplăcute, reîncarcă contul direct cu o opțiune cu minute incluse din My Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!