Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Incerc sa trimit un mesaj catre un numar si imi da eroare

De ce cand incerc sa trimit un mesaj catre un numar imi da eroare si mesaj de la orange cu " ne pare rau dar nu ai suficient credit pentru a accesa acest numar . Te rugam sa iti reancarci contul " cand eu am minute si sms uri nelimitate , persoana la care incerc sa trimit este tot pe orange si nu pot nici sa il sun ca imi intra direct ocupat??
Ma poate ajuta cineva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am vorbit cu o doamnă de la orange si mi a propus sa sun numarul ala, nu din agenda, sa il formez ca si un numar nou, asa si la mesaj. Deci am reusit.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Acest mesaj iti apare daca nu ai suficient credit. Apeleaza *133# si vei primi un mesaj cu creditul tau. Este posibil ca atunci cand ai incarcat cartela sa nu fi avut activata o optiune si in momentul in care ai sunat creditul tau sa se fi consumat.
O alta posibilitate este ca numarul pe care il apelezi sa fie cu taxa speciala si tu nu ai credit extra pentru a apela astfel de numere.

@Raluca: Ai "minute si SMS nelimitat" nationale sau doar in retea? Iar daca sunt doar in retea, numarul destinatar de unde stii ca este in Orange? Eu cred ca ori resursele nu sunt active ori ai resurse doar in retea si numarul (chiar daca o fi fost in Orange candva) in prezent este portat. Sunt scenariile care iti returneaza astfel de "mesaje de eroare".

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Mi am reîncărcat cu 5 euro in data de 28 luna trecută si pana azi nu am avut problema asta / si persoana respectiva e chiar prietenul meu deci stiu sigur ca e pe orange

@ciucuras = Am minute ca pot suna si da sms uri la restul persoanelor din agenda, nu inteleg de ce doar azi mi a intrat mesaj , si nici nu e pe taxa specială persoana cealaltă

@Raluca: Daca persista problema dupa un restart sau ceva perioada de timp, atunci ia legatura cu serv clienti pentru a analiza contul tau de prepay (apel la 300, chatul Djingo, sau poti incerca intr-un Orange Shop (daca ti-e mai la indemana). Mai multe detalii de contact a personalului Orange: https://www.orange.ro/contact/
Revino si spune-ne cum s-a rezolvat problema.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Am vorbit cu o doamnă de la orange si mi a propus sa sun numarul ala, nu din agenda, sa il formez ca si un numar nou, asa si la mesaj. Deci am reusit.

@Raluca, mă bucur că s-a rezolvat. O să marcăm noi răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul și în acest fel să fie de ajutor și pentru alți membri, în cazul în care se confruntă cu o situație similară.

Ramane enigma: "Cum s-a putut apela pana la acest moment?"... poate se va lamuri candva.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!