Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Orange imi restrictioneaza dreptul de a folosi punctele OTY la valoare tripla

Pe scurt, am tot solicitat sa ma lase sa folosesc punctele la valoare tripla, am cca 107 euro in cont, initial am avut fidelizare dar fara achizitie de telefon, am incercat sa iau si abonament nou cu folosire de puncte, acum nu se mai pot folosi punctele la abonament nou.
Totusi am descoperit ca in My Orange este specificat ca am 107 eur daca le folosesc online (fara stelute sau precizari ca trebuie doar reinnoire), am facut prinscreen si am trimis, a doua zi am primit drept de fidelizare pe un numar (oferta chipurile pentru ca se apropie ziua mea, normal as mai avea 3 luni) dar doar la abonament de 30 Euro, desi cu o zi inainte mi se spusese ca daca ar fi putut sa mi se dea drept de fidelizare cu achizitie puteam duce abonamentul la 10 euro.
Telefonul era 768 euro atat la 8 euro cat si la 30 euro, la Vodafone la liber era 680 euro, clar ca nu am accesat "oferta", dar conform celor spuse de doamna de la magazinul online am gasit ca "Luna aceasta punctele Thank You valoareaza de trei ori mai mult in magazinul online pentru achiztiile de telefoane impreuna cu un act comercial pe 24 luni", adica si pentru abonament nou pe 24 luni.
Am incercat sa fac achizitie cu abonament nou, bineinteles ca nu apare casuta cu folosirea punctelor OTY.
Am trimis sesizare, dar deja astazi am pierdut oferta cu castile gratuite (ieri era), asa ca voi inainta si la ANPC sesizare pentru reclama mincinoasa, discretionara si faptul ca nu sunt lasat sa imi folosesc resursele din abonamete, voi solicita inchiderea fara taxe a ambelor numere.
Mentionez ca am sunat si contactat pe cei de la magazinul online, ei nu stiu decat ca ar trebui sa pot folosi punctelor (nu se poate) dar la 0.1 euro per punct (mie imi scrie altceva).

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

Răspunsuri

LE nu pot edita postul de mai sus,
Reducerea care apare in cos mai sus este de la HOT Summer, 18%, este vorba de terminalul Xiaomi MI 10.

Punctele trebuiau sa apara in stanga jos (am luat o tableta luna asta, acolo imi apareau, dar nu la valoare tripla)

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu
  • Campania cu x 3 puncte in online este valabila doar cu prelungire de abnament pentru 24 de luni sau la contractarea unui abonament nou. Asa a fost de ....... ani de zile.
  • Faptul ca magazinul online este plin de bug-uri..... nici asta nu reprezinta o noutate.
  • Faptul ca toate produsele vandute in magazinul online Orange au preturi mai mari decat pretul mediu practicat de magazinele concurente..... iarasi nu mai este ceva nou.

Uite un exemplu de pret de retenetie si o simulare efectuata pentru un Huawei P40 Pro, din contul meu de abonat: Pretul este acelasi indiferent de valoare abonamentului.

Practicile acestea functioneaza, deoarece amenzile sunt nesemnificativa raportat la profitul obtinut.

Cat despre punctele OTY, acestea reprezinta o facilitate, o bonificatie si nu un drept.

Punctele OTY se putea folosi înainte la achiziția sau prelungirea unui abonament nou pe 2 ani
Acum îmi apare la fel rarisim in cont, deasemenea, în my orange in spune ca am 107 euro online, nu se specifica ca doar la prelungire
PS.Tot de P40 PRO era vorba, era 768 euro la abonament de 30, acum e 660, dar la Vodafone e 686 la liber.
Oricum sesizez ANPC și revin aici cu amănunte (in legătură cu folosirea punctelor, prețul nu am cum sa îl contest)

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

Și încă ceva, programul OTY este prevazut în TCG, care sta la baza oricărui contract, iar atâta timp cât îmi apare ca am 107 euro online și nu ii pot folosi Orange inncalca contractul (nu dezvolt, dar s-a mai demonstrat ca programul OTY are valoare contractuala)

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

Eu ma refeream strict la punctele OTY si nu la program in sine. Daca punctele OTY sau orice alt beneficiu din cadrul programului de fidelizare in sine, ar fi contractuale, conform TCG, in momentul in care se modifica beneficiile sau modul de acordare al acestora, clientul ar trebui sa fie notificat cu cel putin 30 zile inainte ca acestea sa intre in vigoare iar daca nu este de acord modificarile sa poata rezilia fara alte intrebari sau plata unor penalitati.

De cate ori a trimis Orange notificari oficiale catre clienti, in momentul in care s-a modificat ceva in cadrul programului OTY?

Aici ai pus o întrebare de nota 10, NICIODATĂ
Ideea e ca eu personal am putut sa reziliez tocmai datorita modificărilor programului OTY, la vremea respectiva am primit compensație ceva puncte si am achiziționat un S6edge plus.
Mici nu trebuie sa ma leg de asta, pe pagina lor scrie ca pot avea triplarea punctelor la abonament pe 2 ani, asta vreau.

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

Personal, din 2014 nu mi-am mai batut capul sa fidelizez, tocmai din motivele expuse atat pe topicul acesta cat si pe alte topicuri. Din 2014 am un abonament de tip Sim Only (cca 30 lei lunar) cu resurse nationale nelimitate + international + roaming + internet, resurse mai mult decat suficiente pentru nevoile mele de comunicare.

Telefoane am achizitionat din alte surse (n.b. Altex) si nu a trebuit sa stau dupa Orange sa-mi livreze pachetele de update sau sa-mi bage pe gat, fortat, interfata lor denumita pompos Orange Experience https://comunitate.orange.ro/questions/2108857-experienta-orange plina de bloatware.

Ca si tine, profitand de triplarea punctelor, si falsele reduceri din Hot Summer, am fost tentat de o repozitionare de abonamnet + achizitie Huawei P40 Pro, dar in momentul in care am efectuat o simulare si cand am vazut preturile am renuntat.

Uite inca un exemplu de marketing "marca inregistrata Orange Romania" - Huawei P30 RECONDITIONAT https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/huawei-p30... vandut la pret de Huawei P30 NOU.

Nu, am fost sunat si nu le venea sa creada ca scrie asa ceva, m-au pus sa trimit prinscreen si au confirmat ca se intelege si achizitia la abonament nou, dar nu au ce sa faca.
Mi s-a transmis sa verific si explicatiile de la punctele OTY, cand dau click pe butonasul cu i, dar acelasi lucru.

Valoarea punctelor este mai mare in magazinul online doar pentru comenzi ce contin un telefon cumparat impreuna cu un abnament de 24 de luni.
Exact ce sustin si eu, nu se specifica DOAR REINNOIRE 24 luni.
Acum Orange recunoaste oarecum, dar nu au ce sa faca, spun ei.
Am facut sesizare la ANPC, astept ei sa vad ce solutie dau.

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

@bogapostu, ne pare rău pentru situația întâmpinată de tine și pentru neînțelegerea care a avut loc.

Într-adevăr, așa cum scrie și pe site în pagina promoției, triplarea beneficiului adus de punctele Thank You se acorda doar la achizitia unui telefon, inclusiv daca este achizitionat in rate pe factura Orange, impreuna cu prelungirea unui abonament pentru 24 de luni.

 

Am transmis sesizarea ta colegilor noștri de la Online în vederea modificării textelor astfel încât mesajul transmis să fie cât mai clar.

 

Ești prea radical .
Orange are un site foarte foarte complicat cu zeci de butoane , cu sute de scurtături , cu milioane de texte...
E atât de complicat încât de cele mai multe ori renunț sa caut o anumită informație sau detalii despre produse și servicii.
Iar când nu renunț sunt dezamăgit aproape de finalizare
Comparativ , e că o femeie buna dar neînțelegătoare.

Mădălin
Mădălin

Mădălin

User level
Nivel
2
1455 / 2000
puncte
Custom field 2
Mădălin

Revin cu o problema
In urma cu 2 ani aveam o sesizare la ANPC pe un numar Orange, tot cu reziliere solicitata si mi s-a reziliat numarul fara sa fiu sunat (era un numar nou, facut abonament in noiembrie si in martie l-am inchis, desi, ca si acum avusesem interventii, sesizari cu posibilitati de rezolvare)
AM avut noroc ca am putut sa rezolv portarea in aceeasi zi, am aelat la cateva cunostinte din Voda, norocul meu a fost ca au inchis pe 25 martie si eu aveam data de facturare pe 26 (si acum am numarul in Vodafone, in acelasi an am portat si contul de pe firma la |Vodafone, 25 nr de voce si 5 de date)
Ideea e urmatoarea, am sesizarea depusa pe 27.07, pana pe 27.08 trebuie sa primesc un raspuns/rezolvare.
Data de facurare e 26, dac ma trezesc si acum cu abonamentele inchise, ideea e ca nu ma pot porta (pe abonament) daca nu mai am abonament, pierd si punctele (404 puncte, adica 121 euror la valoare tripla sau 40 Euro normal, daca stiu ca se inchid fac achizitie de accesorii si folosesc punctele si, totodata, fac si cerere de portare)

bogapostu
bogapostu

bogapostu

User level
Nivel
1
351 / 750
puncte
Custom field 2
bogapostu

Eu zic sa donezi punctele cuiva care sa le folosească la valoare tripla.
Eu am.avut o experiență neplăcută cu Orange acum mai bine de 10 ani , am apelat la instituțiile de forță ale statului corupt (OPC - care și-au atribuit competente de amendare nu de informare ,protejare cum era stabilit in regulament in 2004 ).
OPC nu au vrut să înregistreze plângerea fiindcă au zis că nu e de competenta lor.

Mădălin
Mădălin

Mădălin

User level
Nivel
2
1455 / 2000
puncte
Custom field 2
Mădălin

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!