Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Răspunsuri
Contacteaza serviciul clienti pentru remedierea problemei. E singura cale si cea mai sigura. Sau daca numarul e detinut de tine si contul exista, reseteaza parola. Vei primi o alta via SMS. Revino cu detalii despre status.
Ai un link cu un topic de ajutor pentru contactarea serviciului clienti: https://comunitate.orange.ro/questions/2144443-contacta-online-consultant-orange
Buna!
Cred ca s-au facut niste modificari.. si eu am patit la fel astazi, dar, acum este in in regula..
Imi spunea ca nu am niciun numar asociat contului desi puteam vedea consumul pe fiecare din cele 4 abonamente...
N-am facut nimic, doar am asteptat cateva ore si am incercat din nou sa vad ce-mi arata..
Cred ca se rezolva cu putina rabdare.. :)
Inainte sa se intample asta nu am mai vazut nici promoitiile, iar dupa ce s-a rezolvat, sunt vizibile din nou..
Dacă persistă problema, ar trebui să faci ce faci și să le spui. Nu este ceva neobișnuit, dar se poate remedia. Succes!
@Simy, ai reușit să adaugi numărul de telefon în My Orange?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.