Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Deși am citit că problema privind dispariția minutelor și a internetului s-a rezolvat, de pe numărul pe care l-am încărcat duminica, cu opțiunea 6 euro, nu pot nici suna nici nu am acces la internet!! Am primit mesajele de confirmare a reîncărcării, in contul meu Orange, la istoric, aceasta apare că efectuată cu succes, dar realitatea este că
Luni și marți până acum, la ora 21:45 nu am putut folosi acel număr.
@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?
Alte răspunsuri
Probabil echipa tehnica... pe maine, pentru cei care astazi nu aveti un raspuns afirmativ. Revino cu noutati cand sunt posibile.
Inca se lucreaza probabil pentru a restabili optiunile tuturor clientilor prepay. Nu se poate face pocnind din degete, insa cu siguranta se lucreaza la acest lucru. Verifica maine dimineata, si revino cu un mesaj.
Au fost probleme pe prepay, așteaptă! Se va rezolva!
@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?
@DoinaC, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului tău My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail pentru a te putea ajuta. Mulțumesc.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.