Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Unde-i opțiunea???

Deși am citit că problema privind dispariția minutelor și a internetului s-a rezolvat, de pe numărul pe care l-am încărcat duminica, cu opțiunea 6 euro, nu pot nici suna nici nu am acces la internet!! Am primit mesajele de confirmare a reîncărcării, in contul meu Orange, la istoric, aceasta apare că efectuată cu succes, dar realitatea este că
Luni și marți până acum, la ora 21:45 nu am putut folosi acel număr.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Inca se lucreaza probabil pentru a restabili optiunile tuturor clientilor prepay. Nu se poate face pocnind din degete, insa cu siguranta se lucreaza la acest lucru. Verifica maine dimineata, si revino cu un mesaj.

@DoinaC, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului tău My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail pentru a te putea ajuta. Mulțumesc.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!