Întrebare fară răspuns

credit disparut

Mai aveam 5,11 credit pe tel valabil pana pe 6.07, azi am dat un tel de 2 min si 38 sec si mi-a disparut tot creditul. Ce se intampla?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna!
1.Unde ai sunat? A fost apel national sau international?
2. Verifica sa nu își fi făcut update ceva aplicație din telefon.
3. Ai stat pe jocuri sau alte activități online?

Pai era valabil pana azi, ca astăzi e în 6.07.
De acum ai întrat în perioada de gratie.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Nu cred ca acel credit e consumat pe apel (decât dacă nu a fost vreun număr de informații, pt ca unele se taxează suplimentar). Cred ca pur și simplu după apel a fost blocat și creditul, intrând în perioada de gratie. După reîncărcare ar trebui sa îl vezi.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

@FaraUnId, atât timp cât cei 4 utilizatori nu au revenit în Comunitate sa ne spună dacă și cum s-a rezolvat problema lor, nu putem decât specula.
Cu excepția prezentului topic, celelalte trei au fost de genul "hit&run". Utilizatorul nu a revenit cu nicio precizare ulteriorioara, întrebările sunt formulate lapidar, ceea ce ma face sa cred ca sunt persoane care pur și simplu nu știu sa folosească un telefon, și activează și dezactivează în neștire opțiuni și extraoptiuni, din dorința de a obține maximul posibil la o reîncărcare.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Intre timp au mai aparut 2 noi topicuri pe aceeasi tema https://comunitate.orange.ro/questions/2389207-serviciile-orange-disparut-numarul-telefon-optiunea-activa-contul-orange respectiv https://comunitate.orange.ro/questions/2389204-optiune-credit-dezactivate-rezolvati

In mai putin de 24 de ore au fost deschise cca 6 topicuri noi in care utilizatorii au semnalat disparitia creditului sau dezactivarea optiunii si tind sa cred ca problema nu tine de "persoane care pur și simplu nu știu sa folosească un telefon"

Dacă se tot indesesc topicurile astea, atunci da, e o problema în sistem. Totuși rămâne întrebarea de ce acei utilizatori nu mai revin în comunitate cu detalii despre problema lor.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Vezi ce topicurile similare sunt utilizatori care afirma faptul ca nu se poate intra in legatura cu un operator, iar in momentul in care sunt preluat primesc acelasi raspuns sec "stim, se luceaza, revenim in cel mai scurt timp"

Pe Softpedia, un utilizator a scris ca sta de cca 45 de minute in telefon asteptand sa fie preluat de un operator!

Pai ce fel vrei sa li se răspundă? Vrei cu preludiu, vrei sa fie curtați, ca nu înțeleg? :))
E o problema în sistem, se lucrează la remediere, punct. Sunt probabil mii care așteaptă sa vb la Relații Clienți. Eficienta, mon cher, eficienta!

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Asa cum am spus si aici https://comunitate.orange.ro/questions/2389348-disparut-minutele-suna-7-zile-activare-oferta sunt aproape 24 de ore de la primul incident de acest gen semnalat. In tot acest timp singura reactia a companie a fost ca se stie, se lucreaza si ca revenim in cal mai scurt timp posibil.

Problema sau elefantul din incapare este data de faptu ca acei clienti afectati nu pot efectua apeluri, nu pot trimite mesaje, nu pot utiliza internetul. Printre acesti clienti sunt si persoane in varsta, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat. Pentru aceasta categorie de peseroane telefonul mobil este esential.

Eu unul sunt scarbit de cel mai scurt timp posibil al furnizorilor de servicii de la noi, de lipsa de comunicare si de transparenta cand apar situatii de acest gen.

Vezi si incidentul care are in prim plan activarea frauduloasa a conturilor, Netflix si implicit lipsa de comunicare si transparenta. Tot ce a putut compania a fost "platiti facturile ca se vor compensa si schimati-va parola" dupa care toata mizeria bagata sub pres.

@FaraUnId, situația Cameliei este diferită de incidentul de astăzi în care o parte din clienții PrePay nu și-au putut ultiliza resursele deși aveau o opțiune încă activă.
@Camelia, ai clarificat ce s-a întâmplat cu creditul tău și cum a fost consumat?

Nu m-au lamurit complet. Sustin ca am avut creditul valabil pana pe 4.07 si ca am stat pe net si am sunat. Am stat pe net pe 4.07 cand teoretic era activa aoptiunea. Nu inteleg de ce trimis sms ca optiunea e valabila pana pe 6.07 daca consultantul pe net sutin ca e pana pe 4.07. se contrazic singuri.

Buna DanielaH
Nu am rezolvat nimic. A ramas fara credit si asta e rezolvarea. Pe nimeni nu intereseaza. Toti sunt pe profit. Am uitat ca suntem oameni si toti avem nevoi.

@camelia, înțeleg că situația ta nu are legătură cu incidentul pe care l-am avut în data de 7 iulie, ci că este vorba despre o neînțelegere în ceea ce privește valabilitatea opțiunii activată de tine.
Ne poți da, te rog, un screenshot cu SMS-ul în care ți se confirma valailitatea?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!