Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună, cum pot activa plata Netflix pe factura Orange?
Secțiunea Netflix a fost reactivată în My Orange. Serviciul de activare cu plata pe factura Orange este din nou disponibil.
Activarea serviciului se face din contul MyOrange https://www.orange.ro/myaccount/reshape/netflix.
Trebuie doar să fi abonat Orange și să te asiguri că ești administrator pe contul My Orange pentru a putea face modificările necesare.
Alte răspunsuri
@Larisa, bun venit în Comunitate!
Serviciul Netflix cu plata pe factura Orange nu mai este disponibil momentan în oferta Orange. Oferta va fi publicată pe site în momentul în care va fi reintrodusă în portofoliul nostru.
Mulțumim de informație. Cei care au activ abonamentul, rămâne în continuare activ?
Cred că da, îți dai seama! Probabil că nu se mai acceptă momentan, dar cei care au apucat deja, merg înainte.
Secțiunea Netflix a fost reactivată în My Orange. Serviciul de activare cu plata pe factura Orange este din nou disponibil.
Activarea serviciului se face din contul MyOrange https://www.orange.ro/myaccount/reshape/netflix.
Trebuie doar să fi abonat Orange și să te asiguri că ești administrator pe contul My Orange pentru a putea face modificările necesare.
Salut! Nu gasesc pe nicaieri, CAT costa netflix pe factura Orange?
@Florian, în acest moment tariful abonamentelor Netflix variază de la 7,99 EUR la 11,99 EUR pe lună.
Mai multe detalii aici https://www.netflix.com/ro/
Dacă ai activat serviciul Netflix cu plata pe factura Orange, vei fi taxat pentru Netflix pe factura de servicii a abonamentului selectat din My Orange.
Am și o întrebare, dacă am activat Netflix pe 6 luna curentă, îl țin activ mai multe luni și pe 27 se emite factura pe luna următoare și dezactivez serviciul Netflix pe 5 luna viitoare, se mai stornează diferența de tarif între 6 și 25 luna curentă? Mulțumesc anticipat!
Salut! Razvan, modificarile vor fi vizibile in contul Netflix abia la urmatoarea data de facturare. Asadar, dezactivarea se va procesa in data de 26 luna viitoare (in cazul tau).
În cazul meu mi s-ar părea corect ca în perioadă 7-25 ale lunii sa mi se restituie valoarea pe servicii pe care nu le-am utilizat.
Razvan a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
Florian_2 a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
BoteanuLarisa1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.