Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Livrare nefinalizată/ întârziată

Bună ziua. Am o întrebare: am plasat o comanda duminica iar azi trebuia sa o primesc, data estimata de livrare 6 mai, dar tot validare comanda, nici măcar produse predate curierului. Imi puteți spune ce se întâmplă??

@Răzvan Cozmuța e posibil ca din cauza unui volum mare de cereri comenzile sa se proceseze mai greu.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Datele se actualizeaza cu intarziere. Poti suna la relatii cu clientii si ei iti vor spune stadiul exact in care se afla comanda.
La mine a trecut aproape o luna de cand am facut o camanda in magazin online si tot apare in validare comanda, desi am primit produsul dupa 2 zile.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Am facut comanda pe 13.04 si acum tot apare in curs de validare, desi am primit produsul pe 15.04.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Ok, am vorbit cu ei și pe messenger și se pare ca comanda nu a fost preluata de către curier, chiar i-am și sunat și tot acesta e răspunsul.Dar nu înțeleg de ce în aceste 3 zile comanda nu a putut fi preluata

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!