Întrebare fară răspuns

Este o problemă daca am plătit factura si rata separat pe My Orange?

Am plătit factura dar aceasta nu includea rata, apoi am plati si rata separat. La ambele am primit email de confirmare dar plata inca nu sa înregistrat. Este prima dată când plătesc online

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! Daca ai primit confirmare, nu îți face probleme. O să apară în următoarele zile și în My Orange. Durează mai mult până se înrolează plata in sistem.

Dacă ai primit mail de confirmare, inseamna ca înregistrarea s-a făcut, actualizarea în contul tău My Orange poate dura 2-3 zile..

Nu este nicio problema. Atata timp cat ai platit toata suma din factura totul este in regula. Puteai plati azi abonamentul si peste cateva zile rata si tot n-ar fi fost vreo problema. Actualizarea datelor in My Orange se face dupa cateva zile, asa ca stai linistit.

Eu zic că până săptămâna viitoare o sa îți apară platit in aplicație, pentru că este o perioada foarte aglomerata, in care majoritatea plăților se fac online, iar confirmările vin și ele așa cum pot.

@Iosub Constantin, s-a reactualizat plata în aplicație? Este totul în regulă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!