Întrebare cu răspuns(uri)

Ce se intampla cu echipamentul orange love dupa finalizarea contractului?

Salutare!
Daca am un abonament Orange Love intr-o locatie iar eu nu mai locuiesc acolo, ce se intampla cu echipamentul dupa finalizarea contractului cu echipamentul? Trebuie sa il achit sau echipa Orange o sa ridice echipamentul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut!
Extras din termenii și condițiile generale le abonamentelor Orange:

Condițiile utilizării Echipamentului CPE
(1) Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel,
dreptul de proprietate asupra Echipamentului CPE nu se transferă
Clientului, folosința Echipamentului CPE fiind încredință Clientului
exclusiv pentru scopul utilizării Serviciului de Internet fix, și va fi
răspunzător pentru acestea ca un depozitar.
(2) |nchirierea Echipamentului CPE se va realiza potrivit clauzelor
contractuale și ofertei comerciale Orange România în vigoare la
momentul închirierii.
(3) Clientul va îndeplini în mod corespunzător următoarele obligații:
........
Să nu adauge, modifice sau altereze în vreun fel Echipamentul CPE;
Să nu mute din Locație Echipamentul CPE sau orice componente
ale acestuia, cu excepția situației în care solicită și Orange aprobă
mutarea serviciului la altă locație;
Să restituie Echipamentul CPE cu toate componentele acestuia, în
starea în care i-a fost predat, mai puțin uzura normală, în oricare
din magazinele Orange România, în termen de 5 zile de la încetarea
închirierii, indiferent de motivul încetării, sub sancțiunea plății
contravalorii acestuia sau a componentelor lipsă sau neconforme, conform Broșurii de Tarife și Servicii.
Sper că te-am lămurit.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca după finalizarea contractului nu mai foloseste nimeni acel echipament si, presupun ca nu vrei sa platesti ceva ce nu mai folosesti, ar trebui contactat serviciul clienti pentru a vedea cum returrnezi acel echipament.. Acum, depinde ce vei dori tu să faci mai departe...
Ar fi bine sa anunți serviciul clienti cu o lună înainte de expirarea contractului..

Dacă te referi la ONT, cred că îți rămâne ție, după finalizarea contractului, dar nu știu exact ce scrie în termeni și condiții. Dacă ai receiver STB sau card CI+, trebuie să mergi personal să le predai la un Orange Shop sau prin curier, după ce ai anunțat în prealabil Orange.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut!
Extras din termenii și condițiile generale le abonamentelor Orange:

Condițiile utilizării Echipamentului CPE
(1) Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel,
dreptul de proprietate asupra Echipamentului CPE nu se transferă
Clientului, folosința Echipamentului CPE fiind încredință Clientului
exclusiv pentru scopul utilizării Serviciului de Internet fix, și va fi
răspunzător pentru acestea ca un depozitar.
(2) |nchirierea Echipamentului CPE se va realiza potrivit clauzelor
contractuale și ofertei comerciale Orange România în vigoare la
momentul închirierii.
(3) Clientul va îndeplini în mod corespunzător următoarele obligații:
........
Să nu adauge, modifice sau altereze în vreun fel Echipamentul CPE;
Să nu mute din Locație Echipamentul CPE sau orice componente
ale acestuia, cu excepția situației în care solicită și Orange aprobă
mutarea serviciului la altă locație;
Să restituie Echipamentul CPE cu toate componentele acestuia, în
starea în care i-a fost predat, mai puțin uzura normală, în oricare
din magazinele Orange România, în termen de 5 zile de la încetarea
închirierii, indiferent de motivul încetării, sub sancțiunea plății
contravalorii acestuia sau a componentelor lipsă sau neconforme, conform Broșurii de Tarife și Servicii.
Sper că te-am lămurit.

Echipamentul trebuie predat, deoarece este proprietatea Orange iar tu ai primit doar drept de folosire. Acum nu stiu exact procedura: Mergi tu cu echipamentul in magazin sau trimit ei pe cineva sa-l ridice de la adresa.

Cel mai bne ar fi sa suni la serviciul client si sa intrebi exact care sunt pasii.

Exista si varianta sa relochezi echipamentul la noua ta adresa, daca acolo exista acoperire pentru pachetul Love.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!