Întrebare fară răspuns

Cost suplimentar la abonamentul Orange Me 9

Am un Abonament Orange Me 9 și de luna trecuta, (Februarie 2020) tot mi se aplicau niște costuri suplimentare. Am inteles ca am vorbit pe whatsapp și etc..dar și in aceasta luna, (Martie 2020) mi se aplica și nu am folosit doar datele și sunat in orange și telekom, atat..

LuckDJ
LuckDJ

LuckDJ

User level
Nivel
0
2 / 100
puncte
Custom field 2
LuckDJ

Răspunsuri

Salut,mai exact care sunt costurile suplimentare? Te-ai uitat pe factura detaliată ca sa ne spui de unde vin aceste costuri?

Probabil că ai avut vreo ofertă inclusă (opțiune), care a expirat. Sau pur și simplu s-a întâmplat ceva în calculatorul operatorului (s-a dezactivat ceva). Este bine să verifici asta în My Orange (secțiunea detalii convorbiri, dar care se actualizează cu ceva timp în urmă), luând legătura cu un consultant Orange, prin intermediul My Orange, secțiunea Contact, Chat Djingo sau la Serviciul Clienți (300). Sunt convins că dacă nu ai costuri din vina ta, se va rezolva problema amiabil! Succes și să ne spui ce ai făcut!

Ar trebui să vezi în factura de unde vine acest cost.. daca ai terminat resursele si ai consumat in plus sau dacă este altceva...
Este posibil să fi activat vreo optiune din cele care se ofera gratuit timp de 3 luni si sa n-o fi dezactivat-o cand a expirat?
De exemplu Deezer??
Poti sa faci o poza a facturii, fără să se vadă datele personale si s-o atașezi?
Dacă nu, atunci suna la serviciul clienti, la 300, sau pe chat Djingo.. Un consultant vede in sistem exact de unde vine acel cost..

Ce inseamna "costuri suplimentare"? Servicii (internet, voce, SMS) taxate suplimentar sau doar valoare finala factura mai mare ca de obicei? Consulta-ti factura, un desfasurator sau chiar un dialog cu un operator Orange. Sigur vei lamuri problema.

Costuri suplimenatare pot aparea și din apelarea serviciilor cu suprataxă, chiar dacă resursele din abonament nu au fost consumate, de ex. SMS-uri la numere scurte (donații, concursuri, jocuri, parcări etc.), apel conferință/ redirecționare în afara rețelei, apeluri internaționale în afara ariei în care se pot utiliza minutele internaționale.

 

@LuckDJ, se aplică vreuna din aceste situații în cazul tău? Ai verificat lista de convorbiri/ factura detaliată?

 

@initiator Verifica sa nu ai ceva aplicatii / jocuri dubioase care sa te aboneze lunar la tot felul de servicii premium. https://comunitate.orange.ro/questions/2205675-atentie-tentativa-frauda-aplicatii-google-play-store

Cum s-a mentionat deja, fara a avea prea multe detalii, nu putem decat sa ne dam cu presupusul.

@Inițiator, verifică și detalii convorbiri din My Orange sau factura detaliată. Afli relativ repede de unde vin problemele.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!