Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Am facut abonamentul si am ales card in loc de decodor. Acum mi s a stricat tv smartul si pana mi-l repara am ramas fara programe deoarece nu am un alt smart. Am un alt tv led. As putea sa cer spre inchiriere si un decodor? Sau sa schimb cartela cu un decodor?
Răspunsuri
Cel mai bine îți faci o programare la un Orange Shop și cred că se rezolvă pe loc (la decodor îți vor trimite o echipă pentru instalare, dar vin destul de repede). Este posibil să ai ceva costuri suplimentare pentru chiria decodorului (la mine este scazută de pe factură)
Da, poți cere un decodor suplimentar, costul este de 1,5 euro/lună.
Sună la 300 sau ia legătura cu Orange pe Chat (Djingo) din My Orange. Succes!
Decat sa ceri inlocuirea mai bine achizitionezi,asa cum spunea si Razvan,un decodor si astfel ai doua posibilitati de vizionare pentru atunci cand iti vei repara smartul.
Mai bine schimbi cartela cu un decodor asta dacă se mai poate.Mergi intr-un magazin Orange și vezi.Eu am decodoare si sunt foarte mulțumit.
Și după ce va repara smarttv, va avea atașat o conservă, funcțiile tv-ului fiind doar de decor.
Tine "conserva" pe celalalt televizor,eventual in alta camera :)
Dacă ar fi înlocuit smart cardul cu un stb.
@Nelly67, cum s-a rezolvat situația ta cu decodorul? Ce soluție ai ales?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.