Întrebare fară răspuns

Card versus decodor pentru Smart TV

Am facut abonamentul si am ales card in loc de decodor. Acum mi s a stricat tv smartul si pana mi-l repara am ramas fara programe deoarece nu am un alt smart. Am un alt tv led. As putea sa cer spre inchiriere si un decodor? Sau sa schimb cartela cu un decodor?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cel mai bine îți faci o programare la un Orange Shop și cred că se rezolvă pe loc (la decodor îți vor trimite o echipă pentru instalare, dar vin destul de repede). Este posibil să ai ceva costuri suplimentare pentru chiria decodorului (la mine este scazută de pe factură)

Da, poți cere un decodor suplimentar, costul este de 1,5 euro/lună.
Sună la 300 sau ia legătura cu Orange pe Chat (Djingo) din My Orange. Succes!

Decat sa ceri inlocuirea mai bine achizitionezi,asa cum spunea si Razvan,un decodor si astfel ai doua posibilitati de vizionare pentru atunci cand iti vei repara smartul.

Mai bine schimbi cartela cu un decodor asta dacă se mai poate.Mergi intr-un magazin Orange și vezi.Eu am decodoare si sunt foarte mulțumit.

Viorel_4
Viorel_4

Viorel_4

User level
Nivel
1
124 / 750
puncte
Custom field 2
Viorel_4

@Nelly67, cum s-a rezolvat situația ta cu decodorul? Ce soluție ai ales?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!