Întrebare cu răspuns(uri)

Cand pot solicita rezilierea contractului?

Pe 21 februarie imi expira abonamentul si am incercat sa-l prelungesc la o valoare mai mica (acum am 31 euro) deoarece nu vreau si telefon. Mi-au fost facute oferte de tot rasul si in conditiile astea prefer sa reziliez si sa trec pe cartela. Intrebarea mea este cu cat timp inainte de expirarea periaodei contractuale pot solicita rezilierea contractului?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mergi pe 22 ianuarie (cu 30 de zile înainte de expirarea contractului) în Shop și depune o notificare de reziliere cu număr de înregistrare sau online la secțiunea Contact din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (9)

90%

9 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

90% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.

Cum trimit cererea?
Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.

Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie, cel mai târziu.
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-oran...
Îmi pare rău pentru situația ta!

Mergi pe 22 ianuarie (cu 30 de zile înainte de expirarea contractului) în Shop și depune o notificare de reziliere cu număr de înregistrare sau online la secțiunea Contact din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com.

Mai exista și varianta sa suni la 300 și sa ceri rezilierea contractului. Înregistrarea convorbirii va conține solicitarea ta în acest sens, ceea ce este suficient pt rezilierea contractului.
Dar inainte de asta, ne poți spune cine sau unde ți s-a făcut ofertare pt un alt tip de abonament? Orange Shop, partener Orange, apel la 300? Mi se pare cumva greu de crezut ca ai primit oferte chiar asa de slabe, mai ales ca nu vrei și telefon. Acum, depinde și de nevoile tale de comunicare, e adevărat, dar eram curios.

Mi se pare foarte ciudat, din moment ce expira perioada minima contractuală si nu vrei telefon, să nu poti trece la un abonament mai mic.. Depinde ce resurse vrei sa aiba si in ce suma vrei sa fie aceste resurse, dar, Orange are si variante de abonament fără telefon, care sunt destul de bune.. cel putin, mie asa mi se par, eu neconsumand toate resursele pe care le am.. dar, asta tine de timpul fiecăruia..
Daca nu poti trece la un abonament mai mic, de unde stii ca poti trece pe cartelă?
Suna la 300 sau intra pe chat, in cel mai scurt timp, având in vedere data de expirare, si spune ca vrei sa treci la cartelă in momentul cand expira abonamentul si vezi ce ti se răspunde.. de exemplu, poate sa-ti spuna daca înregistreaza cererea ta sau este nevoie sa mai revii.. Nu cred ca rezilierea si trecerea la cartelă sunt acelasi lucru.. Pentru mine rezilierea inseamna ca vrei sa renunți la numarul de telefon..

https://www.orange.ro/abonamente/orange-me/

Dacă vrei să închizi un abonament, sunt mai multe variante, printre care:

  • mergi într-un Orange Shop și depui o cerere de reziliere, a doua zi după ce ai ieșit din perioada contractuală (ceri și număr de înregistrare);
  • faci o cerere scrisă în acest sens la serviciul.clienti@orange.ro, prin email, tot după 22 februarie;
  • contactezi Serviciul Clienți prin intermediul My Orange, secțiunea Contact sau prin Chat Djingo, numărul 300 și le explici situația.
  • Succes!

Fiind abonament cu valoare mare (31 euro), cele mai mici oferte i se vor debloca abia în ultimele 30 de zile sau după expirarea perioadei minime contractuale.

Dacă ești hotărât să nu-ți prelungești abonamentul și (bănuiesc că vrei să-ți păstrezi numărul) atunci eu văd două variante:
1. Trecerea abonamentului pe PrePay Orange
2. Portarea în altă rețea (procedeu simplu, se ocupă operatorul care te primește în rețeaua lui)
Eu te sfătuiesc totuși să mai încerci o negociere, poate ți se oferă ce-ți dorești.
Succes!

Poti cere rezilierea contractului cu o luna inainte de expirarea contractului. Daca ai cerut oferte in magazine si nu ai fost multumit de ele, eu iti recomand sa suni la 300 si sa ceri la departamentul de ofertare. Acolo isi vor da interesul sa te mentina client si vor veni cu oferte avantajoase.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!