Întrebare fară răspuns

Posturile TV Discovery si Eurosport eliminate din grila din ian. 2020

Discovery-urile si Eurosport OUT din ian 2020

Buna, exista zvonuri extrem de solide ca toate posturile Discovery si Eurosport vor fi scoase din 31.12.2019.
Cei din Call Center jura ca posturile nu vor fi scoase.

Voi ce informatii aveti?
Multumesc.

PS: daca e adevarat, este cea mai mare teapa pe care am luat-o. Si tocmai de la Orange dupa 19 ani vechime. Daca va fi asa, mai rabd 2 ani si fuuuug (ma descarc si eu...)

BVBogdan
BVBogdan

BVBogdan

User level
Nivel
1
506 / 750
puncte
Custom field 2
BVBogdan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Din punctul meu de vedere, nu plecarea este soluția! De ce? Foarte simplu! Te duci la alții și poate peste câteva luni, vor face și ăia la fel! Și atunci ce faci? Trebuie determinați să le reintroducă în grilă!

Sunt de acord, însă in cazul acesta înțeleg ca trebuie convinși cei de la Telekom, cu care nu am niciun contract...

Rocsta
Rocsta

Rocsta

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Rocsta

Ce te faci insa atunci cand nu ai unde sa pleci? Cum spune si Vio,nu denuntarea contractului este solutia,pentru ca unii chiar nu au alta alternativa. Trebuie facut ceva,o campanie sustinuta a reintroducerii acestor programe. Ca daca era un "taraf" nu cred ca afecta pe careva insa canalele stiintifice cred ca da.

@Constantin mardare Pentru a N-a oara: Grila de programe NU este contractuala la nici un furnizor de servicii de televiziune. Cu atat mai putin in cazul televiziunii prin CATV de la Orange, care este furnizata pe infrastructura Telekom. Acest aspect l-am repetat aici atat eu cat si alti colegi din comunitate. Dar, devine mai complicat in momentul in care nu vezi lucrurile outside the box.

Cat priveste partea cu rezilierea contractului este fix problema ta. Da-mi voie sa cred ca nu ai reziliat inca, ai depus doar o cerere de reziliere sau un preaviz in vederea solicitarii rezilierii, asa cum prevede legislatia.

Daca tot o dam pe sceenshot-uri, citeste ultima fraza din imagine. Toate acele clauze contracuale sunt disponibile gratuit aici https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2018-09/Ane...

@FaraUnID, o mică precizare! Televiziunea prin cablu de la Orange este preluată de la Telekom, nu cea prin satelit. Cea prin satelit este a Orange 100% și are în grilă aceste canale despre care facem vorbire. Ele există și în rețeaua lor proprie de fibră optică (în Apahida, Pașcani și cartierul Dămăroaia din București).

@Vio73 Stiam asta si am si spus-o pe aici: Parteneriatul denumit pompos la vremea respectiva Apolodor.

Cum la fel de bine stiu ca Orange va plateste aproximativ cinci euro pe lună către Telekom pentru fiecare cli­ent căruia îi va oferi servicii prin infra­struc­tura fixă, plus o serie de taxe de in­sta­lare.

Probabil din acest motiv si colaborat cu faptul ca Orange lucreaza la propria infrastructura de fibra optica, operatorul nu va opune prea mare rezistenta clientilor CATV care nu au beneficiat de ceva oferte speciale la semnarea contractului si care acum solicita rezilierea pe motiv ca nu mai au Discovery in grila. Cu toate ca acea grila nu este contractuala.

Stie cineva care este solutia prin care se poate rezilia contractul (daca este posibil) fara a plati taxa de reziliere? Mi-am facut abonamentul tv special pentru posturile Discovery si am avut surpriza neplacuta sa descopar ca lipsesc de la 01.01.2020.
Sunt abonat Orange de mult timp dar ceea ce au facut este o mare mizerie.

unixvik
unixvik

unixvik

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
unixvik

Nu te grabi unixvik,poate totusi le rebaga inapoi. Hai sa avem rabdare un pic sa vedem cum decurg lucrurile. Sunt sigur ca Orange citeste tot ce am scris noi pe aici.

Vă mulțumim tuturor pentru comentarii și feedback. Părerile și poziția voastră sunt foarte importante pentru noi.

Am sunat și eu la 300. Am solicitat 2€ reducere la abonament pentru a susține parțial abonamentul la Eurosport Player. Practic mi s-a ras în nas, mi s-a spus ca Eurosport nu mai revine în grila și ca nici nu prea pot pleca, pentru ca sunt în perioada contractuala și am de plătit taxe de reziliere.

Ce tupeu! Am depus cerere de reziliere pe 3 numere de mobil, TV fix, net 1Gbps, plus servicii Orange Money.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

Te-ai enervat rau chris :) Cred ca o sa ajungeti la o intelegere dupa ce Orange o sa vada ca renunti la atatea servicii. Poate nimeresti si un alt consultant mai comunicativ. Ma mira faptul ca ti s-a râs in nas,totusi aceste convorbiri sunt inregistrate iar in urma unei sesizari facute de tine consultantul respectiv ar putea sa-si piarda postul pentru lipsa de profesionalism in interactiunea cu clientul Orange.Poate ai inteles tu gresit ceva si ai considerat o lipsa de politete.

Da, m-a cam enervat. Eu tot îi dădeam cu hai sa găsim o soluție, un discount la abonament, o reducere la TV GO family, ceva, orice, ea o ținea cu nu mai întra Eurosport niciodată și nu puteți pleca fără sa plătiți taxa de reziliere. La un moment dat am întrebat dacă tine cont de ce zic eu acolo, sau doar îmi servește răspunsul clasic pe care l-a primit și ea de la șefii ei. Raspuns: nu mai întra Eurosport, dar aveți FightBox. Nu puteți pleca pentru ca sunteți în perioada contractuala. Asta după ce ii explicasem în prealabil ca FightBox nu poate egala vreodată Eurosport, și ca DocuBox și ce au mai adăugat ei pe acolo sunt de neurmarit. Habar nu avea de nimic, pur și simplu citea niște răspunsuri de pe o foaie.

I-am dat și rating "bun" la evaluarea de după, dacă tine cineva cont.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

Vor pierde f mulți clienți din cauza scoaterii din grilă a acestor canale tv...

Rocsta
Rocsta

Rocsta

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
Rocsta

Eu nu vreau sa plec de la ei, vreau pur și simplu sa găsim o soluție de compromis. Nu știu, discount la abonamentul total, le plătesc peste 60€ pe luna, TV GO Family mocca. Chiar și trecerea pe DTH o accept, la același tarif cu CATV, ceva acolo, cât sa ii vad ca ii interesează.

Atât timp cât răspunsul o sa fie cel automat, fără sa manifeste măcar un gram de interes fata de mine și o sa îmi arunce direct în moaca contractul, ma lipsesc de un astfel de serviciu. Ca plătesc 100€ reziliere nu e un capăt de țară, ce Dumnezeu, nu ne milogim de așa-ziși "consultanți" pentru 400 de lei.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

@faraunid inside/outside of the box eu sunt client Orange. Din fericire eu pot rezilia, cei care au perioadă contractuală nu, fără plata compensațiilor. Problema mea este cu neînțelegerea faptului că Orange este responsabil de clienții săi și de relația cu Telekom...

Si eu am sunat astazi la ei sa-i intreb ce se intampla cu programele,iar operatorul doar mi-a comunicat ca s-au schimbat cu alte programe si ca din pacate nu vor mai reveni. Le-am sesizat ca nu am fost informata, acesta spunandu-mi ca nu sunt obligati sa faca acest lucru. Am intrebat operatorul cum pot rezilia contractul daca mai am 11 luni de contract, iar nefiind eu titulara contractului, ci sotul meu, mi-a zis ca nu-mi poate da o astfel de informatie.

”Ai dreptate, ar fi fost buna varianta de a realiza pachete extra contra cost pentru doritori. Propune si tu acest lucru si poate vor tine cont de părerea ta.”
@MihaZ, te-ai gândit că poate Discovery nu vor pachete, deoarece majoritatea abonaților nu ar plati nimic in plus fata de grila de baza, ei stiu acest lucru si obliga operatorul sa le tina in bază ca să încaseze mai mulți bani pe fiecare abonat. Abonamentul la Eurosport este printre cele mai scumpe, probabil al doilea după ProTV. Cred că ruptura s-a produs în toamnă, când Telekom nu a mai cumpărat drepturi de televizare de la Discovery pentru Premier League, ca să dea meciuri și pe canalele proprii ca în ultimele 2 sezoane.

@Razvan exact la acest lucru ma refeream si eu. Clientii s-au obisnuit cu acele programe gratuite in pachetul de TV. Daca acel grup a cerut o suma de bani pt care firmele nu sunt dispuse sa plateasca mai mult decat o faceau inainte, clientii se revolta. Dar daca ar fi pusi sa plateasca extra pt ele ca sa le aiba nici asa nu le-ar conveni. Eu nu-i disculp, dar nici nu pot da vina in totalitate pe ei. Pana la uma nici unei firme nu i-ar conveni sa aiba clienti nemultumiti si ulterior sa-i piarda. Dar nici nu pot pierde sume importante pentru ca anumite grupuri vor sa ridice preturile la programele difuzate fiindca sunt urmarite. :((

@cristialex04 Orange nu prea are ce sa faca in acest caz sau ma rog pot face presiuni pe Telekom si cam atat. Din moment de platforma CATV nu este a lor nu vad ce ar putea face?

Nu stiu care este experienta ta cu Orange, dar eu unul in momentul in care am avut unele probleme care s-au dovedit a fi din vina lor si-au asumat acest lucru, si-au cerut scuze si am beneficia de masuri compmensatorii.

Strict in cazul de fata nu vad ce poate face Orange! Poate adaugarea acelor canale intr-un pachet pay per view ar fi o solutie de compromis. Cine doreste sa aiba in continuare acces la acele canale se plateasca suplimentar.

Cam aceeasi solutie o vad si eu FaraUnID,altceva cred ca iese din discutie. Pachet separat,dar nu la un pret foarte mare. Unul care sa fie accesibil tuturor doritorilor.

Am spus-o și eu și chiar am trimis o solicitare în acest sens, să nu se ofere un pachet Discovery complet, în format HD, ca și extraopțiune. Asta ar fi o soluție de compromis acceptabilă, dar la un preț rezonabil de 1-2 euro/lunar!

Orange nu poate adăuga un pachet separat de tv, că nu sunt ei negociatori. Totuși, așa cum folosesc doar infrastructura Telekom pentru internet fix să poate să livreze și tv pe fibra optică, dar probabil nu se poate din cauza frecvențelor disponibile care sunt limitate.

Ar fi cea mai bună soluție să livreze TV-ul lor și prin fibră. Dar nu știu dacă pot actualmente să o facă prin fibră Telekom!

Nu accepta niciodată Discovery Media pachete suplimentare. Interesul lor e sa incasaze 1-2€ pe fiecare abonat, nu sa aștepte poată pică, poate nu.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

Ipotetic vorbind, daca acel pachet de canale ramanea in grila, Discovery majorau pretul, Telekom accepta si majora la randul lor pretul abonamentului lunar cu 2 euro. Orange, la randul sau trebuia sa faca acelasi lucru.

Cati din zmeii de pe acest forum racneau acum pe un topic separat ca reziliaza, ca asa ceva nu se poate, ca respectul fata de client, ca bataie de joc, ca ANPC, ca plangere penala, ca etc, etc, etc ?!?!?

Cum se intampla pe topicul cu majorarea pretului pentru abonamentul Orange Me 5 la Orange Me 7.

Dacă au semnat acord puternic cu Digi Communications, însemnând lansare HGTV și foarte probabil Eurosport 4k în viitorul foarte apropiat (cel mai probabil înainte de Roland Garros) nu mai dau doi lei pe pachetele extra pentru abonații T sau Orange.

E în politica lor standard de negociere pentru RO, fără pachete suplimentare. La fel au făcut si când au ieșit de la Digi acum câțiva ani. Ori tot, ori nimic.

Ps: sa vezi problema când o sa fie ESP 4k în RDS și poate UPC, si noi mumu.

In continuare singura soluție optima e sa ai 2 operatori în casa, din păcate.

Chris_t
Chris_t

Chris_t

User level
Nivel
1
456 / 750
puncte
Custom field 2
Chris_t

Discovery a mai încercat și cu RDS, impunerea de canale și un preț mare în bază și au fost zburate din grilă. Probabil au avut multe pierderi financiare, de au acceptat să fie introduse în grila RDS mai puține programe, și în condițiile stabilite de operator.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!