Întrebare cu răspuns(uri)

Notificari din Comunitate despre intrebarile urmarite

Hello,

Numai mie mi se pare ca nu ma anunta comunitatea pe mail cand se posteaza ceva nou la una dintre intrebarile la care sunt "subscris"? Pentru ca initial am zis ca e un feature. Ca sa nu te spameze prea des. Dar pe parcurs incepe sa para bug. :)) Pentru ca de anuntat ma anunta. Dar numai cateodata si numai la unele raspunsuri. :))

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Notificarile acestea nu sunt in timp real, deoarece serverul de mail este setat sa nu trimita foarte multe mesaje intr-un timp extrem de scurt pentru ca acestea sa nu fie interpretate de serverele de mail gen Yahoo, Gmail, Hotmail ca fiind spam.

Astfel se ceeaza o coada de asteptate plus ca exista o durata de viata - ca sa ma exprim plastic - pentru fiecare email, iar daca mesajul nu este trimis in acel interval de timp este abandonat.

Desigur exista si posibilitatea ca unele email-uri sa se piarda pe drum din diferite motive tehnice.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (3)

100%

3 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 4

@MihaelaC: Mulțumesc de feedback. Oricare (toate) topicurile sunt implicate. Mda... interesant, însă de vineri am observat că la topicuri cu activitate (răspunsuri oferite) de vineri nu am mai primit feedback pe email deși este selectată opțiunea de ”urmarește răspunsurile”, dar nu am acordat importanță. Însă când ”am văzut sâmbătă că mi-am dat seama duminică că luni eram tot pe zero cu inboxul (inclusiv spam) de mesaje venite via comunitate” :) am început să îmi fac probleme.... inclusiv la topicurile (nu proprii ci urmărite) lansate între timp.
Probabil voi încerca o schimbare de adresă de email. Posibil Gmail-ul să fie mai îndrăgit mai mult decât Yahoo.

@FLo_1 da, poți încerca să schimbi adresa de e-mail din My Orange. Dacă se întâmplă în continuare să nu primești deloc notificări pe întrebările pe care le urmărești anunță-ne și vom verifica.

@MihaelaC: Email modificat în MyOrange, dar în profilul de Comunitate nici vorbă să se actualizeze, iar de editat.... nema permisiune. Stand by... si mai analizez cat de harnic o fi sistemul la actualizarea datelor. Apoi voi vedea dacă se primesc 'au ba notificări.

@FLo_1 te rog să te deloghezi din comunitate și să te autentifici din nou pentru actualizare e-mail.
Fiind autentificare de tip SSO folosind contul My Orange nu poți edita din comunitate adresa de e-mail, de aceea nu există această permisiune.

@MihaelaC: Reactualizare email efectuată și validă și în Comunitate, nu doar MyOrange. Este tot un cont de Yahoo. Dacă nu văd modificări pe el o să trec (schimb) pe un GMail. Deocamdată standby. Îți mulțumesc.

@MihaelaC: Done! Tocmai am primit o notificare de la ”noreply” pe noua adresa. Ciudat ca pe vechea nu mai intrau, desi era tot de-a lui Yahoo... Putin deranjant ca e legata și de partea de plăți (aferentă MyOrange), dar mă adaptez. Mulțumesc încă o dată.

Flo, te-ai uitat cumva si in folderul de Spam? Sa nu fi intrat acolo toate. Ceea ce inseamna ca, probabil, dupa un anumit timp, se va intampla acelasi lucru si cu noua adresa.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

@arsradu: nici urmă de ele nici INBOX nici în SPAM, fără modificare de configurări nici în comunitate / My Orange și nici în contul de email. Cam... ciudat așa din senin. Păi dacă inițial adresa de email m-a ținut cam 20 de luni, prin schimbarea ei cel puțin alte 20 de luni :)) stau liniștit. Până la alte schimbări, deocamdată e de bine.
Pentru mine e mai eficient urmărirea răspunsurilor în email. Dacă aș parcurge zilnic lista de topicuri actualizate cred că nu aș face altceva ”all day long”.

Hehehehe.... istoria se repetă..... again. Dar chiar oare numai 3 luni să dureze viața pe o adresă de email asociată contului sau o-i fi nimerit eu sub o altă stea decât cea .... norocoasă? În urmă cu exact 3 luni (de 1 martie) sesizam acest aspect cu adresa de email. Acum de 1 iunie povestea este un deja-vu. Dacă nu e de la Orange.... poate să fie de la Yahoo? Ciudată situațe dar posibilă și tristă în același timp.
BTW: Am revenit la adresa anterioară (adică cea avută până la momentul 1 martie), dar nu se observă nici o schimbare. Pe scurt o a doua adresă de email cu ghinion.... mă obligă să mai creez încă o adresă. Și nu ar fi o problemă dacă nu s-ar muta întreaga ”relație” (corespondență, news, facturi, mesaje) cu Orange pe noua adresă.

Da, dupa cum ziceam si pe alt topic, si eu am probleme in primirea notificarilor la topicuri la care sunt teoretic subscris. Asa ca, momentan, singura solutie este sa ma uit mai des in comunitate, pe profilul meu, si sa vad ce s-a mai postat. Muncitoresc si ineficient? Cu siguranta. Dar alta varianta nu am.

Banuiesc ca pe langa filtrul anti-spam al Yahoo-ului, mai are si Comunitatea unul, care aparent functioneaza pe cai nebanuite si neintelese de muritorii de rand. :)
Si pare ca intai se declanseaza filtrul comunitatii, dupa care, eventual, si cel al Yahoo-ului. Pentru ca daca ar intra in Yahoo, ai avea mail-urile respective in Spam. Dar nu intra niciunde. Ceea ce inseamna ca nu ajung pana la Yahoo in primul rand.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Da, Radu asta nu e plăcut chiar deloc. Cunosc servere de news care se împacă mai bine cu GMail decât cu Yahoo. Și abonații au avut probleme la primirea newsleter-ului. Dar până la urmă s-a rezolvat. Iar la GMail era interesant că îl trimitea în SPAM, dar s-a rezolvat și acel aspect. Sunt sigur că și Orange va rezolva acest aspect. Eu a treia adresă (deși o am) nu o mai schimb. De aceea, așa cum am menționat anterior, am revenit la cea veche și m-am pus pe așteptare.

@arsradu eu consider ca nu este problema de la Yahoo. Eu am cont de Gmail si intampin aceeasi problema. La anumite intrebari primesc notificari, la altele la care am raspuns nu primesc. Si pentru a vedea unde s-a ajuns cu dezbaterea trebuie sa caut in Comunitate intrebarea respectiva. Deci cred ca este o problema tehnica a Comunitatii. :(

@Flo, daca problema nu se rezolva la sursa (in cazul asta, banuiesc ca e pe partea Orange), n-are niciun rost sa tot schimbi adresele intre ele. Niciun rost. Parerea mea. Si cu atat mai mult cu cat nu esti singurul, si dupa cum vezi, si Miha are aceeasi problema, pe Gmail. Deci nu e doar Yahoo, si nu esti doar tu (nah ca si rimeaza). :)) Trebuie rezolvat bug-ul inainte de toate. Sau, daca e un feature, trebuie lucrat la el, pentru ca pare sa functioneze cand si daca are chef.

@Miha, asa e, pare un bug pe undeva. Pentru ca e ciudat de random. La unele se primesc notificarile, la altele nu... N-am reusit sa gasesc un "pattern" pana acum.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut. Vom verifica cu provider-ul dacă s-a schimbat ceva între timp la condițiile de trimitere notificări și revenim.
Ce știm acum, așa cum am menționat și pe acest topic, este că nu primiți notificări pentru multiple răspunsuri oferite pe același topic tocmai pentru a nu fi interpretate ca spam. De exemplu dacă într-o zi pe un topic răspund 10 membri, nu veți primi 10 notificări.

Corect, uitasem de chestia asta. :)

Cu toate astea, in experienta mea, pare ca se intampla (se blocheaza raspunsuri) chiar si la mai putin de 10 raspunsuri/topic...
De asemenea, exista vreo optiune, per user, de dezactivare a acestui feature? Sau de ajustare a numarului de notificari pe care le putem primi la fiecare topic?

Daca nu, ar fi super util de adaugat, in optiunile userului (la profil).

Ideea e asa: daca sistemul imi blocheaza mesaje pentru ca el considera ca ma spameaza, dar din acele sa zicem multe mesaje, mare parte nu sunt raspunsuri utile pentru mine, atunci cand o sa inceapa sa blocheze, o sa-mi blocheze fix raspunsurile utile. :)

Nimanui nu-i place sa fie spamat (si probabil ca stiti foarte bine, in special mie :)) ), dar vreau sa fiu notificat.
E complicat, stiu. Si e foarte greu sa-i impaci pe toti. De-aia ma gandesc ca poate o optiune in profil, de unde userul sa poata seta ce considera ca e mai util pentru el...ar fi ideal.

Sunt topicuri "hot", in special cele cu nemultumiri, la care ai sanse mari sa fii spamat. Acolo nu vreau sa fiu spamat, pentru ca banuiesc ca raspunsurile sunt probabil in mare parte la fel. Dar cand lansez o intrebare, si astept raspunsuri din partea comunitatii, ma cam intereseaza fiecare raspuns, pentru ca printre ele, se poate sa fie si cel de care am nevoie. Si daca nu-l primesc, pentru ca sistemul a decis ca la X raspunsuri se taie macaroana, nu prea e ok. :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!